Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de zijspiegels van zo een niva hangen toch wel los volgens mij . Te vergelijken met zo spiegetjes voor te leren rijden...die staan ook op zo nen bol, maar die zijn wel veel steviger gemaakt dan die spiegels van de niva!
Zo heeft mijne pa er gehad, juist dezelfde als op de foto's
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
de zijspiegels van zo een niva hangen toch wel los volgens mij . Te vergelijken met zo spiegetjes voor te leren rijden...die staan ook op zo nen bol, maar die zijn wel veel steviger gemaakt dan die spiegels van de niva!
Heb jij ook de kofferklep dichtgesmeten?
* BAF *
Daar zit geen demper op
De chambranten vlogen er bekans vanaf
Maar toch blijft het iets hebben, die Niva. Van 2006 naar 1978 in vijf seconden
Maar toch blijft het iets hebben, die Niva. Van 2006 naar 1978 in vijf seconden
Die Niva had als "bumber" gewoon een ijzere baar (en zelfs in koetswerkkleur...)
En als ge die deuren toesloeg, da was just een 'blekke' kast...
En dan die kalina, die stan achter een rood-goud lind, precies of et was nen ferari haha
Yep. Met zijn grote stoere SUV geniet hij dan dat extra beetje aanzien tegenover zijn collega-doppers die het stellen met een oud Starletje, een 205-je of een ander goedkoop gedrocht van minstens tien jaar oud.
De Dacia Logan kunnen we in dit opzicht beschouwen als de luxe-limo voor de beroepsdopper zeker?
Comment