Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LADA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AcecWat is er mis met een Niva? Ik geef het eerlijk toe dat ik dat nog zou kopen ze... Tis een heel degelijke auto, en ik vind hem niet lelijk.
ergens in '88, toen ik, net als de forummers die toen nog vloeibaar waren nu, dacht dat de wereld om mij draaide. 'k had het ding gekocht voor een appel en een ei, er een fiat-blok ingelepeld, en heb er een paar maanden off-road-plezier aan beleefd. wat ik me vooral weet te herinneren van het Niva-avontuur, is dat die bakken ongelooflijke terreincapaciteiten hebben, en dat er op dat gebied echt niet mee te spotten valt. uiteraard is Lada geen ronkende naam, en is 't ook geen merk van duitse origine en valt het dus niet in de gratie van de doordeweekse alhier aanwezige forummer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VWgolf ABT Caractereoe kun je een niva nu willen kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosvelduiteraard is Lada geen ronkende naam, en is 't ook geen merk van duitse origine en valt het dus niet in de gratie van de doordeweekse alhier aanwezige forummer.
Vroeger was hier ook een Lada-dealer om de hoek. Opgekocht door de Italianen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Acec
Vroeger was hier ook een Lada-dealer om de hoek. Opgekocht door de Italianen.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveldongetwijfeld. je kan ook aan pappie en mammie vragen om een Golf te sponsoren.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VWgolf ABT Caractereoe kun je een niva nu willen kopen
-edit-
Je bent een geweldig spaarbeest als jij zo een knappe golf helemaal zelf kan financieren als student!
Comment
Comment