Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LADA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kluns en banden slaat pringles af op blokfluit in cursusblok aan.

zo beter ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
      @ tsmetjen Ik kan niemeer volgen, ik antwoord mja ik ben nogal moe en dan van die kluns en dat slaat of autoverkoper
      Soms kan een mens zich mss beter houden aan

Comment

• Comment

• Here we go again... Ik stond erbij,hij was zen koffer aant toedoen dat lukte niet ondertussen werd hij alsmaar zenuwachtig en werd die klant wat ongeduldig en trapt die het uiteindelijk af.

Dan is mijn mening dat een verkoper niet echt zenuwachtig mag zijn en zeker niet klunzig wat dat geeft geen goede indruk

Comment

Here we go again... Ik stond erbij,hij was zen koffer aant toedoen dat lukte niet ondertussen werd hij alsmaar zenuwachtig en werd die klant wat ongeduldig en trapt die het uiteindelijk af.

Dan is mijn mening dat een verkoper niet echt zenuwachtig mag zijn en zeker niet klunzig wat dat geeft geen goede indruk
            En ik vind dat iemand die naast een lada staat te klungelen geen autoverkoper is.

Comment

• Voila je snapt het uiteindelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                En ik vind dat iemand die naast een lada staat te klungelen geen autoverkoper is.
                das idd eerder nen brocanterist

Comment

Voila je snapt het uiteindelijk

maar jij nog altijd niet denk ik zomaar....

Comment

• Eens je dat op een autosalon anno 2006 durft te zetten.... dan euuhm ....mjah

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen

maar jij nog altijd niet denk ik zomaar....
                      ***bulder***

Ik denk het ook

Comment

• ik ga morgen langs m'n laatste-klant-die-Lada-rijdt.

Comment

• Ze worden precies zeldzaam

Comment

Ze worden precies zeldzaam
                            Lada's niet, rijdende wel.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb

Eens je dat op een autosalon anno 2006 durft te zetten.... dan euuhm ....mjah
                                Het interieur van mn tien jaar oude Starlet ziet er zelf een pak (allez, toch een beetje) moderner uit

Comment

• Lange anekdote om uiteindelijk bij Lada uit te komen:

Gisteren op mijn mondeling examen Beeldtaal:

Lector: "Neem maar een kaartje om een spot uit te kiezen die je moet bespreken."
                                  (Ik neem kaartje)
                                  Lector: "Laat 's zien...neh, pak maar een ander, dit heb ik al drie keer gehad vandaag"
                                  (Ik pak ander kaartje en laat aan hem zien)
                                  Lector: "Ja, doe die maar"
                                  Ik lees de Spaanse titel en zeg halvelings spottend: "Ja maar meneer, ik begrijp geen Spaans hoor"
                                  Lector: "Da's dan pech hebben hè kerel!"

Lector zet zich aan pc om uit te leggen hoe ik de spot moet afspelen enz. Ik zie dat er ook een aantal spots met auto's tussen zitten (waaronder een schitterende van de SLR) en zeg wat beteuterd:
                                  "Toch jammer dat ik geen spot over een auto heb gekregen"
                                  Lector: "Gij wilt een spot met nen auto?"
                                  Lector trekt kaartje uit mn handen en zegt:
                                  "Dan krijg je een spot met een auto, alstublieft, maar ik heb niet gezegd dat je het jezelf daarmee gemakkelijker hebt gemaakt!"
                                  Ik stoot mezelf figuurlijk tegen het hoofd en moest deze spot bespreken :

Even later tijdens de examinering vertelt mijn lector over een persoonlijke ervaring die hij heeft gehad in een arduinsteengroeve bij Charleroi, hetgeen geheel buiten het examen stond, ma bon.
                                  Ze reden in die steengroeve met niks anders als Lada Niva's, tot diep onder de grond. Een van de ploegbazen zei hem daar over de Lada Niva:
                                  "We willen niks anders. Je moet er alleen naft en olie in kappen en van onderhoud hoeven we ons niks aan te trekken. Die dingen zijn niet kapot te krijgen!"

Hij wist me ook nog te zeggen wat het mooiste aspect van de spot is:
                                  Wat je in de spot ziet is echt gebeurd. Een zekere rus, Olech, heeft dit verteld aan zijn Lada dealer in Lissabon. Toen dit verhaal bij het reclamebureau van Lada verteld werd zijn ze naar Lissabon gevlogen om de spot op te nemen. Heerlijk toch?

Comment

• kvin dien bovenste eigelijk lang niet lelijk.

en...

ze doen crashtesten!
                                    Last edited by ; 27/05/2006, 23:31.

Comment

• Ik zou graag een Lada Niva willen

Comment

• dan moet je dat zeker kopen

volgens hln verkocht lada vorig jaar nog 112 auto's...dat zijn er 2 per dealer
                                        de invoerder ijvert bij lada om de kalina tegen € 6000 te kunnen aanbieden, of 1500 minder dan zijn konkurrent, de logan

Comment

• ik heb nog gecrost met een samara, da was wel de max
                                          maar kzou er nie durven mee op weg komen

(ps heeft iemand al die russische filmpjes gezien van rally's met lada's? die vind ik pas de max )
                                          BMW E10 1600ti 1967
                                          BMW E10 2002tii 1973
                                          BMW E30 325i sedan 1986
                                          BMW E36 318is cabrio 1995
                                          BMW E36 320i cabrio 1994
                                          BMW E91 318d touring 2006
                                          MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

Working...
                                          X