Mercedes techniek in m'n Lada!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LADA Lovers
Collapse
X
-
Jaloers!
Zaaaaaaaaaaaalig man! Wat zijn de plannen ermee? Ik hoop hem origineel houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenJaloers!
Zaaaaaaaaaaaalig man! Wat zijn de plannen ermee? Ik hoop hem origineel houden
Normaal kan ik morgen (als ik niet te laat gedaan heb) om mijn platen en dan breng ik nog een bezoekje aan de eerste eigenaar. Omdat ik die mens zijn platen nog moet geven. Ga wel met de Lada gaan, ook al betekend dat een 130km rijden.
Die heeft nog de originele brandblusser gevonden en nummerplaathouder... Ga totaal niks aan de wagen veranderen, buiten dan het roest dat aan het opkomen is ééns behandelen. Misschien dat die ooit ook wel volledig herspoten wordt, maar ook dat zal in zijn originele kleur zijn.
Enigste mod dat ik gedaan heb en zal blijven, is dat de min van de batterij nu op de motorkap zit. Dit omdat die plus en min anders zitten en ik er anders geen batterij in krijg of het moet zo'n hele kleine zijn...
In Mei ga ik er eens een tripje naar de ardennen met doen, en gezien ik tot nu toe zo goed als altijd de wagens die ik heb gekocht hun moederland getoond heb, ga ik mij ook eens een tripje naar Rusland moeten plannen. Maar dat zal nog niet voor in de nabije toekomst zijn. Eerst eens zien hoe betrouwbaar dat ding rijd. En voor een rit als dat, misschien ook eens zoeken naar een oplossing om er een radio in te bouwen, maar dan wel zo dat je die niet ziet zitten.
Comment
-
Vanop een ander forum nog stuk gekopieerd met wat foto's:
Vandaag nog ritje met gedaan, gewoon eens voor de fun met rond gereden en dan eens hapje gaan eten en de lada genomen. Is echt wel nog plezant eigenlijk. En rijd verrassend comfortabel, ook al moet je iets harder werken in de auto om die op z'n plaats te houden.
Ook wat foto's genomen van de auto en de toolkit!
Ondertussen zagen de buren hem ook eens en de 2 die ik al gesproken heb, hebben er zelf ook nog één gehad. Alé, de één had effectief de lada, de ander een Fiat 124 en later ook nog een 126.
Comment
-
Maak hier alsjeblieft een topic van!
Cool, cool, cool!!!
En ruikt deze ook zo speciaal naar het Lada-simili?
Ik herinner me de geur nog levendig, hoewel de laatste keer ik in zo eentje zat toch wel 30 jaar geleden moet zijn....__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Rob, ik ben positief jaloersmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Vroeger was iederéén beschaamd als je met een Lada reed, of je wilde er gewoon niet in gezien worden. Nu vind iederéén het een schitterend ding Mooie evolutie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenJe hoort de motor wel redelijk goed, en toen ik de wagen uiteindelijk thuis kon gaan zetten (omgeving Kortrijk), zat er een tripje op dat redelijk wat autosnelweg inhield. Heb dat netjes aan 100 per uur gedaan, omdat de motor ook nog wat ingereden mag worden. En dat doet die toch enorm goed en luidruchtig. Spoorvorming heb je wel redelijk wat last van en het viel mij op dat mijn beide handen nooit het stuur los lieten Maar het nieuwe en de gedachte zullen daar ook voor nog veel tussen zitten. !
Ik herken je bevindingen van de lada wel:p, heb ik ook met de fiat.
Toffe kar en hou hem in ere
Comment
-
Kom er wel niet zo super veel met buiten... Wil wel altijd eens een mini meet houden
Vrijdag avond in het gentse paar foto's genomen:
Nieuwe nummerplaat is wel 2x zo groot als de oude... Had eerst wat schrik dat de voorste ging afkraken, gezien ze enkel in het midden steun krijgt. Maar blijkbaar haal ik niet genoeg snelheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenIk herken je bevindingen van de lada wel:p, heb ik ook met de fiat.
Ik wil ook mini-meet!
Comment
-
Is die koffer niet volledig dicht op die foto's?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIs die koffer niet volledig dicht op die foto's?
Is idd van 1985, model bestaat wel al een stuk langer. 't Is nog een jonge in z'n reeks... Rijd ook niet echt zoals een wagen van '85. Maar vind die sticker eigenlijk wel cool. Ook de 45 jaar touring zie je nergens nog op hangen, zeker niet in die staat.
Comment
-
Heb vandaag nog zo een witte Lada gezien aan de Carrefour in Alken.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenIs idd van 1985, model bestaat wel al een stuk langer. 't Is nog een jonge in z'n reeks... Rijd ook niet echt zoals een wagen van '85. Maar vind die sticker eigenlijk wel cool. Ook de 45 jaar touring zie je nergens nog op hangen, zeker niet in die staat.
Ik vind hem prachtig!
Comment
Comment