Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En de Lada sleutels op de tafel leggen! Veel cooler dan een baksken met logo, 3 sleutels voor 1 auto! Deze was trouwens ook van de eerste keer door de keuring...
ok, de brochure: eigenlijk te grappig, die brochures van toen. Heb er nog een paar extra ingescand. Heb er daarnaast nog van de Niva, 2105, het gamma enz.
Hoe weet ik trouwens zeker welke Lada ik heb? Want op mijn gva staat er eigenlijk niet veel. En op de wagen zelf staat er 1200S en dan rechts nog economy. Maar in de handleiding staat er dat de S voorzien was van achteruitverwarming. Waarvan ik dan van uit ga dat dat is zoals wij dat kennen en niet zoals er op de mijne zit, dat de lucht van buiten zachtjes op de achteruit geblazen wordt
Wel wijze brochure's, kan ze wel gelijk niet goed lezen, maar misschien begin ik al te oud te worden...
Bij het goed bekijken van de foto's, hebben de meeste die "luchthappers" in de C stijl niet zitten, dus dat is dan effectief wat Lada bedoeld met achteruitverwarming? De max Ik heb gewoon een S!
Hoe weet ik trouwens zeker welke Lada ik heb? Want op mijn gva staat er eigenlijk niet veel. En op de wagen zelf staat er 1200S en dan rechts nog economy. Maar in de handleiding staat er dat de S voorzien was van achteruitverwarming. Waarvan ik dan van uit ga dat dat is zoals wij dat kennen en niet zoals er op de mijne zit, dat de lucht van buiten zachtjes op de achteruit geblazen wordt
Wel wijze brochure's, kan ze wel gelijk niet goed lezen, maar misschien begin ik al te oud te worden...
Bij het goed bekijken van de foto's, hebben de meeste die "luchthappers" in de C stijl niet zitten, dus dat is dan effectief wat Lada bedoeld met achteruitverwarming? De max Ik heb gewoon een S!
Wat de afkorting van Superleggera is natuurlijk!
Klopt, ik heb die thuis liggen. Ze zijn ingescand met een budgetscannertje, vandaar.
Op de een of andere meeting, of als je eens in de buurt bent moet je maar eens pm'en om ze te komen bezichtigen.
Of als je een ritje naar midden-W-Vl ziet zitten met je Lada, zoeken we samen uit welke het zou kunnen zijn
Het biertje krijg je erbij!
Klopt, ik heb die thuis liggen. Ze zijn ingescand met een budgetscannertje, vandaar.
Op de een of andere meeting, of als je eens in de buurt bent moet je maar eens pm'en om ze te komen bezichtigen.
Of als je een ritje naar midden-W-Vl ziet zitten met je Lada, zoeken we samen uit welke het zou kunnen zijn
Het biertje krijg je erbij!
Ik ben sinds een jaar officieel west vlaming! Hoewel ik mijn domicilie hier al 2 of 3 jaar heb eigenlijk. Moet wel de taal nog wat leren... Met dat mijn buren altijd "mooi" nederlands proberen te praten gaat dat maar langzamerhand...
In Juni eens zien dan voor een meetingske. Of als het niet te ver is, kom ik vanavond eventueel nog met die sleur af!
Comment