Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LADA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
    super!
    Torhout ligt centraal en is bijgevolg nooit ver

(en ik kan ook nog geen westvlaams zoals de mensen rondom mij hoor en ik woon en werk hier al 16 jaar)
    37km! Doet die het of doet die het niet

Maar kan precies geen pm versturen... Komt altijd foutmelding op... Zou ook moeten weten hoe ik ongeveer moet rijden. DAF garage weet ik zijn (das toch in torhout é?). Ofwel moet ik hopen dat ik toch ergens een gps in huis vind...

Comment

• PM gaat inderdaad niet nu.
      Dit weekend is toch volzet hoor

Eens de pm weer werkt moet je maar eentje sturen met een paar data, dan geef ik je wel de routebeschrijving en de juiste datum mee. Mocht het een probleem zijn wil ik ook wel eens afkomen, maar ik nodig je uit en dring mezelf niet graag op

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Had u juist één gestuurd via ander forum! En bij mij is iedereen welkom. Eerste jaren woon ik wel nog op een bouwwerf, maar dat past infeite bij het Lada gebeuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
          Lada gebeuren
          ipv tas koffie een beker aardappelsoep ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            ipv tas koffie een beker aardappelsoep ?
            Beker waarvan het handvat er al opnieuw is aangelijmd!

Voor de keuring trouwens mijn batterij vast gezet met van die "strips" en toch van de eerste keer erdoor!

Comment

• zie andere forumpm

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Wow, wel knap om zo nog eens te bekijken, die brochures.

Wist zelfs niet dat er zoveel verschillende uitvoeringen waren: S, L, N, Economy ...

Ik weet enkel nog dat mijne pa zijnen eerste eenen oranje 1200 was zonder die zwarte roostertjes in de C-stijl en zijnen tweede eene witte 1200 was met die zwarte roostertjes.

Onlangs bij een "postronde" voor het werk nog een oude Lada garage gezien in Lauw (deelgemeente van Tongeren)
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Onlangs bij een "postronde" voor het werk nog een oude Lada garage gezien in Lauw (deelgemeente van Tongeren)
                  Die ken ik. Das echt nog iets waar de tijd is blijven stilstaan. Is eigenlijk meer een gewoon huis met een Lada reclame op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                    Die ken ik. Das echt nog iets waar de tijd is blijven stilstaan. Is eigenlijk meer een gewoon huis met een Lada reclame op
                    Zoiets ja.

Maar d'r stonden alleen enkele samara's en enkele nieuwere modellen.
                    Geen enkele oude Lada.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik heb deze vandaag mogen zien, en zelfs eens een ritje mogen mee doen, waarvoor extreme dank. Da's een ware beleving, hiermee rijden: zo puur, zo basic. Zo echt. Zo "voetjes op de grond, zo kan het ook".

Hij ruikt niet naar het Lada-simili, maar ruikt nog veel beter: naar een overdaad aan benzine

't Was aangenaam, Cas!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Ik heb deze vandaag mogen zien, en zelfs eens een ritje mogen mee doen, waarvoor extreme dank. Da's een ware beleving, hiermee rijden: zo puur, zo basic. Zo echt. Zo "voetjes op de grond, zo kan het ook".

Hij ruikt niet naar het Lada-simili, maar ruikt nog veel beter: naar een overdaad aan benzine

't Was aangenaam, Cas!
                        Graag gedaan! Jij bedankt voor de brochure!

Comment

• Verdorie, hoe vet is dat! Zou dat effectief origineel zijn? Want dan zou dat hier in te schrijven vallen...

Comment

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ml?origin=PARK

Verdorie, hoe vet is dat! Zou dat effectief origineel zijn? Want dan zou dat hier in te schrijven vallen...
                            Volgens mij zit daar geen kap in
                            Die letzten Worte ...
                            ... eines Diesel-Fahrers:
                            "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                            W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                            W201 BENZIN

Comment

• Zoals het zou moeten zijn bij een cabrio! Zelfs met dit weer kom je soms nog cabrio's tegen met het dak dicht... Maar volgens advertentie is dat gelijk origineel? Kan toch niet?

Die looks dat knal geel het beeld in mijn hoofd om daar met 4 man in over de Lippenslaan te rijden

Comment

• Als ik zie hoe jouw kar hier op de gewone straten al bekijks had, dan wil ik dat zeker eens meemaken in Knokke.
                                En met vier man in de jouwe, mét kostuum aan, dat zou toch ook al lachen worden denk ik

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Als ik zie hoe jouw kar hier op de gewone straten al bekijks had, dan wil ik dat zeker eens meemaken in Knokke.
                                  En met vier man in de jouwe, mét kostuum aan, dat zou toch ook al lachen worden denk ik
                                  In pak was ik al eens van zins met paar maten

Wat denk jij trouwens, die cabrio, zou dat hier in te schrijven vallen? De truc met de plaat zal wss niet gaan gezien er op mijn gva wel staat dat het een personenwagen is.

Comment

• Ik vrees ervoor. En al zeker met zoiets waarmee je in de kijker loopt.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Ik vrees ervoor. En al zeker met zoiets waarmee je in de kijker loopt.
                                      Te mooi om waar te zijn... Normaal gezien heb je wel kans dat het lukt, maar begin er maar eens aan. En dan zeker nog eens met een merk als Lada, dat nu wss toch geen verdeler meer heeft? Ofwel met dat Renault het nu gaat overnemen zal het mss allemaal makkelijk worden! Als ik morgen Renault garage passeer eens binnenspringen en mijn vraag stellen Mannen zullen het wel begrijpen als ik die foto toon.

Comment

• Doen CAS!

Gisteren ook voor het eerst CAS' Lada gezien, gehoord en gevoeld. Schitterende auto, opletten met het gaspedaal op losse ondergrond want geraakt gemakkelijk in een driftje. Gelukkig erg vergevingsgezind! En aangenaam verrast van het koppel onderin.
                                        Het starten van de motor is trouwens al een even grote belevenis als het rijden zelf!

Ik wil nog een keer!

(waar blijft uw perso Lada thread eigenlijk )
                                        1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                        2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                        2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                        -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Da's dus echt he. Het veel te dunne en veel te harde stuur op zich al. Het bedienen van dat stuur er nog eens bij. Die wagen heeft zo veel te bieden

Gisteren hoorde ik in een winkel iemand praten over Lada's. Z'n vader heeft jaren garage Lada gehad. En bij bepaalde modellen moest je om de boite te vernieuwen ofwel speciaal gereedschap hebben, ofwel een gat in de carosserie maken, iets wat velen dan ook deden die de juiste sleutel niet hadden. Naar het schijnt nog redelijk veel speciale sleutels voor nodig.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X