Oorspronkelijk geplaatst door CAS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LADA Lovers
Collapse
X
-
mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenDa's dus echt he. Het veel te dunne en veel te harde stuur op zich al. Het bedienen van dat stuur er nog eens bij. Die wagen heeft zo veel te bieden
Last edited by Tigra; 03/06/2012, 12:20.
Comment
-
Hoe meer ik in dit topic kijk hoe meer ik heimwee krijg naar de Lada van mijne pa.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenals die een geldige tüv heeft, kan die als uniek voertuig ingeschreven worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk BerichtenDoen CAS!
Gisteren ook voor het eerst CAS' Lada gezien, gehoord en gevoeld. Schitterende auto, opletten met het gaspedaal op losse ondergrond want geraakt gemakkelijk in een driftje. Gelukkig erg vergevingsgezind! En aangenaam verrast van het koppel onderin.
Het starten van de motor is trouwens al een even grote belevenis als het rijden zelf!
Ik wil nog een keer!
(waar blijft uw perso Lada thread eigenlijk )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHoe meer ik in dit topic kijk hoe meer ik heimwee krijg naar de Lada van mijne pa.
ne 1500 rood uni met beige skai
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenTussen kortrijk en gent? Desnoods eens een spontane meet hier in de buurt.
Wel momenteel klein verstoppingsprobleemke met de carburator
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenTussen kortrijk en gent? Desnoods eens een spontane meet hier in de buurt.
Wel momenteel klein verstoppingsprobleemke met de carburator
Ik heb hier ook nog een eenvoudige auto staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenTelt een 300TD ook als eenvoudig?
Nu maandag gaat de andere binnen bij de carrosserie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenik wil PB vol info
Tipje van de sluier:
Comment
-
Comment