Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LADA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
    http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ml?origin=PARK

Verdorie, hoe vet is dat! Zou dat effectief origineel zijn? Want dan zou dat hier in te schrijven vallen...
    als die een geldige tüv heeft, kan die als uniek voertuig ingeschreven worden
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
      Da's dus echt he. Het veel te dunne en veel te harde stuur op zich al. Het bedienen van dat stuur er nog eens bij. Die wagen heeft zo veel te bieden
      Das nog een bakkelieten stuur zeker ook? Ik krijg meer en meer heimwee naar m'n 127, die had ook een hoog Lada gevoel, denk dat het dashboard er nog wel fel op lijkt ook (buiten de tellerpartij die hier rond is)

Last edited by Tigra; 03/06/2012, 12:20.

Comment

• inderdaad, bakeliet

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Hoe meer ik in dit topic kijk hoe meer ik heimwee krijg naar de Lada van mijne pa.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
            als die een geldige tüv heeft, kan die als uniek voertuig ingeschreven worden
            Maar je bent nooit 100% zeker dat dat lukt. En TUV is toch enkel in duitsland?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
              Doen CAS!

Gisteren ook voor het eerst CAS' Lada gezien, gehoord en gevoeld. Schitterende auto, opletten met het gaspedaal op losse ondergrond want geraakt gemakkelijk in een driftje. Gelukkig erg vergevingsgezind! En aangenaam verrast van het koppel onderin.
              Het starten van de motor is trouwens al een even grote belevenis als het rijden zelf!

Ik wil nog een keer!

(waar blijft uw perso Lada thread eigenlijk )
              Eens aanmaken deze week of volgend weekend.

Comment

• Binnenkort eenvoudige kar meet?

Verstuurd van mijn HTC Wildfire S A510e met Tapatalk

Comment

• Voor mij goed! Liefst wat in de buurt, maar ga er ook niet moeilijk over doen als ik wat km's moet doen. Rij alleen niet snel heel het land door met deze kar. Duurd nogal een tijdje

Comment

• Tussen kortrijk en gent? Desnoods eens een spontane meet hier in de buurt.
                    Wel momenteel klein verstoppingsprobleemke met de carburator

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Hoe meer ik in dit topic kijk hoe meer ik heimwee krijg naar de Lada van mijne pa.
                      ik die van mijn pe
                      ne 1500 rood uni met beige skai

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                        Tussen kortrijk en gent? Desnoods eens een spontane meet hier in de buurt.
                        Ja, mag van mij heel spontaan zijn. Als ge in mijn buurt woont, wil ik er zelfs eens met afkomen ook. Kleine meetings zijn meestal nog de beste ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                          Tussen kortrijk en gent? Desnoods eens een spontane meet hier in de buurt.
                          Tussen Kortrijk en Gent....ideaal
                          Ik heb hier ook nog een eenvoudige auto staan.

Comment

• zal proberen deze week nog naar mijn carburator te kijken en dan start ik volgende week wel ergens een spontane eenvoudige meet topic

Comment

• Telt een 300TD ook als eenvoudig?
                              Nu maandag gaat de andere binnen bij de carrosserie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                                Telt een 300TD ook als eenvoudig?
                                Nu maandag gaat de andere binnen bij de carrosserie...
                                ik wil PB vol info

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                  ik wil PB vol info
                                  Oei, maar zo speciaal is het niet hoor.

Tipje van de sluier:

Comment

• Ooit.............. Wil ook een Lada! Absoluut!
                                    www.opelklassiek.be

Comment

• En gaan!

Morgen eens topic maken, nu ik genoeg foto's heb.

Comment

• Trotse eigenaar

Gelukkigste passagier

Comment

• Sjieke foto's! Het lijkt wel de kempen?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X