Oorspronkelijk geplaatst door Sunburn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LADA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichtenzeg, die lada dat ik gepost heb, is dat geen omgebouwde Fiat?
Toen de Fiat 124 hier op pensioen ging, gaf Lada hem een tweede jeugd, zo'n beetje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDe Lada 1200 is inderdaad een in licentie gebouwde Fiat 124.
Toen de Fiat 124 hier op pensioen ging, gaf Lada hem een tweede jeugd, zo'n beetje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk BerichtenEn verkocht dat dan? Want dat was toen toch een oud model?
De auto was verouderd... maar daar stond wel de oerdegelijke en sterke mechaniek tegenover. En de lage prijs.
Comment
-
In Wespelaar (Haacht) staat nog zo'n 1200 weg te rotten aan een oude lada garage Ne knaloranje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIn Wespelaar (Haacht) staat nog zo'n 1200 weg te rotten aan een oude lada garage Ne knaloranje
(en eene witte)
Heeft dien oranje toevallig op het dak zo geen donkerdere vlek oranje dan de rest van de wagen?? Dan zou het kunnen zijn dat die nog van mijne pas is geweestOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
qua techniek denk ik dat het de meest betrouwbare auto is, die je nu kan kopen.
Zalige machine toch!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenNu zeker foto: het innige weerzien van vader en zoon
Comment
-
-
Mooie site met veel info en foto's:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichtenkheb ng genen tijd gehad, tis ook een stukske bollen vr mij
maar...
Em staat op kapaza !
Comment
Comment