Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RUF Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enige minpuntje aan de RT12 vind ik de koelsleuven bovenaan de achterste wielkasten.

Comment

• CTR-3

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
          CTR-3

In't zwart ziet hij er nog 8 keer zo agressief uit, gewéldig! Al vond ik de eerste twee CTR-generaties wel iets soberder en meer understated wegens hun -relatief gezien- behoorlijk stock-uitziende bodywork...

Comment

• Geweldige kar kerel heeft nog wel wat speeltjes, let ook op de nummerplaat van die Range

Comment

• Schitterend in dat zwart! Pakken mooier dan die matte van Hugo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                "Draait" de spoiler mee met de richting waar je naartoe gaat?

Comment

• Zou dat eigenlijk niet andersom moeten om body roll te verminderen?
                  Of heeft dat een andere functie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    "Draait" de spoiler mee met de richting waar je naartoe gaat?
                    Draagarm kapot...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                      Als het daarvoor dient:
                      Staat toch goed?
                      Wagen helt naar links, downforce op rechts.
                      Klopt als 'n zwerende wond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                        Als het daarvoor dient:
                        Staat toch goed?
                        Wagen helt naar links, downforce op rechts.
                        Mja, ik was naar de draairichting aan het kijken. Als hij naar links draait, zou de linkerkant toch naar boven moeten komen?

Edit: hij is aan't driften blijkbaar.
                        Last edited by ; 18/02/2010, 17:28.

Comment

• ik vind dat maar een lelijk hok die RT12 is meer mijn ding

Comment

• De ruf rgt 8 de 911 met een v8

De motor uit de Porsche 997 is vervangen door een zelf ontworpen V8. Deze levert 550 pk bij 8500 toeren per minuut. En een koppel van bijna 500 Nm bij 5400 toeren. De motor is daarnaast dik 36 kilo lichter dan de standaard Porsche motor.
                            Om het geheel af te maken is er een rolkooi gemonteerd en het interieur is ook flink onder handen genomen. Keramische remmen achter de 19 inch Ruf wielen moeten het geheel tot stilstand brengen. Gezien de reputatie van Ruf zal ook dit weer een sensationele, tot in de puntjes verfijnde auto zijn.

Maak niet de fout om de heren van Ruf uit te maken voor “tuner” want ze beschouwen zichzelf als supercar bouwers. In Genève staat de laatste creatie uit Pfaffenhausen: de RGT-8. Voorzien van een V8 (!) die goed is voor 550 pk. En gelukkig alleen groen qua kleur. Nee, niet iedereen op de autosalon was […]

Comment

• ach... ben best benieuwd wat de reviews ervan gaan zeggen.

Comment

• Zelf ontworpen, straf voor een tuner.
                                Zou het niet op basis van de 4.8 zijn?
                                Ik heb er niet echt iets op tegen (zo lang het geen diesel is ), zeker niet als hier later versies met turbo's van komen.

Comment

• Vooral straf dat dat er zomaar in past

Comment

• mooi in het british racing green
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                      Zelf ontworpen, straf voor een tuner.
                                      Zou het niet op basis van de 4.8 zijn?
                                      Ik heb er niet echt iets op tegen (zo lang het geen diesel is ), zeker niet als hier later versies met turbo's van komen.
                                      Kijk, ik vind Ruf geen tuner. Ik dacht zelfs dat ze zichzelf niet zo opvatten?
                                      Ik ben, net als Geezer, benieuwd benieuwd wat de eerste tests zullen tonen.
                                      Hoogstwaarschijnlijk is'n deel van de 'achterbank' ingepalmd, met de in de lengte geplaatste V8?

Comment

• Wat een kont

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                          Kijk, ik vind Ruf geen tuner. Ik dacht zelfs dat ze zichzelf niet zo opvatten?
                                          Dan nog, als je ziet dat vele kleine nichemerken hun motor (min of meer) ergens lenen...

Comment

Working...
                                          X