'Yellowbird' > alles
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RUF Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenDiene kerel lijkt zo ontspannen te rijden, draai aan dat stuur en driftend door de bocht
Het is ook knap gefilmd
Volgens mij moest de motorrijder eraan geloven
Echt gek stuurwerk, tecnisch gezien nog niet veel betere filmkes gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenMan, ik zou daar zo graag eens met meerijden!
Echt gek stuurwerk, tecnisch gezien nog niet veel betere filmkes gezien.
als je zo kan rijden mag je zeggen dat je echt KUNT rijdenBMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenRuf R Turbo passing by at 330km/h
+ YouTube Video
edit: de link http://www.youtube.com/watch?v=NNBar...2D205MPH%2Ehtm
Fack!!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
'Yellowbird' > alles
Maar ik zou als de dood zijn om daarmee op de limiet te rijden, giftig beestje volgens mij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Maar ik zou als de dood zijn om daarmee op de limiet te rijden, giftig beestje volgens mij!
Heb zelf met ééntje meegereden en ben nooit eerder zo onder de indruk geweest van een auto
Oh ja, yellowbird kon blijkbaar ook zonder de achtervleugel geleverd worden. Hij was op slag 50km/u trager op top
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenDenk dat daar niet mee op de limiet te rijden is, ik herinner me een fabriekspilote van audi die de yellowbird very scary vond.
Heb zelf met ééntje meegereden en ben nooit eerder zo onder de indruk geweest van een auto
Oh ja, yellowbird kon blijkbaar ook zonder de achtervleugel geleverd worden. Hij was op slag 50km/u trager op top
Ik zou net het tegendeel denken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenTrager?
Ik zou net het tegendeel denken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZalig filmpje, al vind ik het doodzonde van z'n kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Die RT12
Zou de RUF van Rami ook die luchtinlaten op de heupen krijgen?
Comment
Comment