Interieur:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RUF Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenJa, ik vind het toch ook wel best geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenTrouwens geen mogelijkheid voor in je cab, zo'n CGT-kuipjes?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenKan allemaal natuurlijk maar ik moet dat niet hebben. Voor echt dagelijks gebruik vind ik zo'n kuipjes niet handig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichtentutut! Mits het juiste postuur is daar niets onhandigs aan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenDie CGT kuipjes zitten enorm goed ... Veel beter dan je zou verwachten. Ook met een breder postuur.
Je kan (kon) ze vroeger alleen niet bestellen. Ruf kan dat blijkbaar wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenDie CGT kuipjes zitten enorm goed ... Veel beter dan je zou verwachten. Ook met een breder postuur.
Je kan (kon) ze vroeger alleen niet bestellen. Ruf kan dat blijkbaar wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenMijn postuur al eens bekeken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenRuf kan dat omdat dat stoeltjes zijn die je zo bij Recaro kan bestellen. (enkel de consument zal die niet zomaar kunnen bestellen)
Tegenwoordig vermoed ik dat je ze wel kan krijgen. In Amerika worden ze toch vlot verkocht.
Comment
-
Die achterkant zoals je hem hierboven ziet was er al voor de Rgt uitkwam. Is gewoon een evolutie van de oorspronkelijke Rt12 bumper. Ik vond hem in het begin vreselijk maar hij begint ook mij meer en meer te bekoren.
Je kan kiezen welke je neemt, de originele of versie 2 of ....
Comment
Comment