Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RUF Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Interieur:

Comment

• Ik heb 't wel voor specialere interieurs, maar hier moet ik toch eventjes kort bij fronsen...

...nah, ça va, i like it. Zeer speciaal en 'k zou 't zelf niet zo bestellen, maar i like it.

Comment

• Schitterend interieur, love it

Comment

• Ja, ik vind het toch ook wel best geslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
            Ja, ik vind het toch ook wel best geslaagd.
            Trouwens geen mogelijkheid voor in je cab, zo'n CGT-kuipjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Trouwens geen mogelijkheid voor in je cab, zo'n CGT-kuipjes?
              Kan allemaal natuurlijk maar ik moet dat niet hebben. Voor echt dagelijks gebruik vind ik zo'n kuipjes niet handig.

Comment

Kan allemaal natuurlijk maar ik moet dat niet hebben. Voor echt dagelijks gebruik vind ik zo'n kuipjes niet handig.
                tutut! Mits het juiste postuur is daar niets onhandigs aan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  tutut! Mits het juiste postuur is daar niets onhandigs aan!
                  Mijn postuur al eens bekeken?

Comment

• Die CGT kuipjes zitten enorm goed ... Veel beter dan je zou verwachten. Ook met een breder postuur.

Je kan (kon) ze vroeger alleen niet bestellen. Ruf kan dat blijkbaar wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                      Die CGT kuipjes zitten enorm goed ... Veel beter dan je zou verwachten. Ook met een breder postuur.

Dat zijn toch standaard GT3 (RS) kuipjes?

Comment

• Schoon gerief Hugo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                          Die CGT kuipjes zitten enorm goed ... Veel beter dan je zou verwachten. Ook met een breder postuur.

Ruf kan dat omdat dat stoeltjes zijn die je zo bij Recaro kan bestellen. (enkel de consument zal die niet zomaar kunnen bestellen)

Comment

Mijn postuur al eens bekeken?
                            En nog geen klein beetje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                              Ruf kan dat omdat dat stoeltjes zijn die je zo bij Recaro kan bestellen. (enkel de consument zal die niet zomaar kunnen bestellen)
                              Ik heb het over 2 jaar aan Recaro in Amerika zelf gevraagd .. en je kon ze niet krijgen toen.

Tegenwoordig vermoed ik dat je ze wel kan krijgen. In Amerika worden ze toch vlot verkocht.

Comment

• Twee RUF's van Leon S:

Comment

• Is dat op specifieke wens van de klant dat 'ie een Rgt achterkant krijgt of is dat gewoon een evolutie van de vorige achterkant?

Ik begin ze verdorie te smaken die Rt12's, zeker in een donkere kleur

Comment

• Die achterkant zoals je hem hierboven ziet was er al voor de Rgt uitkwam. Is gewoon een evolutie van de oorspronkelijke Rt12 bumper. Ik vond hem in het begin vreselijk maar hij begint ook mij meer en meer te bekoren.
                                    Je kan kiezen welke je neemt, de originele of versie 2 of ....

Comment

• Die 993

Comment

• meer?

Comment

• hét van hét, damn

Comment

Working...
                                          X