Enige minpuntje aan de RT12 vind ik de koelsleuven bovenaan de achterste wielkasten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RUF Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenCTR-3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten"Draait" de spoiler mee met de richting waar je naartoe gaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenAls het daarvoor dient:
Staat toch goed?
Wagen helt naar links, downforce op rechts.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenAls het daarvoor dient:
Staat toch goed?
Wagen helt naar links, downforce op rechts.
Edit: hij is aan't driften blijkbaar.
Comment
-
De ruf rgt 8 de 911 met een v8
De motor uit de Porsche 997 is vervangen door een zelf ontworpen V8. Deze levert 550 pk bij 8500 toeren per minuut. En een koppel van bijna 500 Nm bij 5400 toeren. De motor is daarnaast dik 36 kilo lichter dan de standaard Porsche motor.
Om het geheel af te maken is er een rolkooi gemonteerd en het interieur is ook flink onder handen genomen. Keramische remmen achter de 19 inch Ruf wielen moeten het geheel tot stilstand brengen. Gezien de reputatie van Ruf zal ook dit weer een sensationele, tot in de puntjes verfijnde auto zijn.
Maak niet de fout om de heren van Ruf uit te maken voor “tuner” want ze beschouwen zichzelf als supercar bouwers. In Genève staat de laatste creatie uit Pfaffenhausen: de RGT-8. Voorzien van een V8 (!) die goed is voor 550 pk. En gelukkig alleen groen qua kleur. Nee, niet iedereen op de autosalon was […]
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenZelf ontworpen, straf voor een tuner.
Zou het niet op basis van de 4.8 zijn?
Ik heb er niet echt iets op tegen (zo lang het geen diesel is ), zeker niet als hier later versies met turbo's van komen.
Ik ben, net als Geezer, benieuwd benieuwd wat de eerste tests zullen tonen.
Hoogstwaarschijnlijk is'n deel van de 'achterbank' ingepalmd, met de in de lengte geplaatste V8?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenKijk, ik vind Ruf geen tuner. Ik dacht zelfs dat ze zichzelf niet zo opvatten?
Comment
Comment