Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RUF Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak
    wel een oerlelijke spoiler
    heeft zijn nut

    Comment


    • #62
      Denk je ? Volgens mij is 'ie toch wat te hoog om met een pint in de andere hand tegen te gaan hangen, op tjoeningmeetings.

      Comment


      • #63
        Effen deze draad vanonder het stof halen !

        Rt12 + Rturbo aan de pomp

        Comment


        • #64
          Voor de Ruf-lovers is de EVO van deze maand een aanrader

          Rt12 vs Yellowbird op de 'Ring

          Comment


          • #65

            Comment


            • #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
              Effen deze draad vanonder het stof halen !

              Rt12 + Rturbo aan de pomp



              GEIL! Meer foto's gevraagt...


              Comment


              • #67


                Bijgevoegde Bestanden

                Comment


                • #68
                  Mwaah, zo ne RT12 met 650 pk...

                  Comment


                  • #69
                    Hoe komt het dat dit topic zover is weggezakt
                    Daar moet ik iets aan doen!

                    Ruf CTR "Yellowbird
                    3346cc biturbo met 469pk
                    Enkele jaren de snelste productiewagen ooit geweest met +340km/u tot de McLaren F1 kwam.





                    Last edited by ; 27/01/2007, 15:14.

                    Comment


                    • #70




                      Comment


                      • #71


                        Comment


                        • #72
                          Zaaaaaalige wagen hé..

                          Eén van m'n eerste aankopen bij het winnen van Euromillions, helaas waarschijnlijk ook m'n voornaamste doordsoorzaak!

                          Een auto waar je stierenkloten voor nodig hebt denk ik, zalig

                          Comment


                          • #73
                            danku alois !

                            Comment


                            • #74
                              Alois heeft goede smaak

                              Comment


                              • #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                Alois heeft goede smaak
                                RUFneck ook!

                                Comment


                                • #76
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                  Alois heeft goede smaak
                                  less is more

                                  Comment


                                  • #77
                                    Dit lijkt me zelfs de allereerste CTR te zijn!
                                    The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

                                    Comment


                                    • #78
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
                                      Dit lijkt me zelfs de allereerste CTR te zijn!
                                      Zeker van?

                                      De allereerste was toch diegene in het promotiefilmpje op de ring, en die had nog een ander stuur. Die wagen is verkocht geweest aan een Amerikaan.

                                      Comment


                                      • #79
                                        Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                        Zeker van?

                                        De allereerste was toch diegene in het promotiefilmpje op de ring, en die had nog een ander stuur. Die wagen is verkocht geweest aan een Amerikaan.
                                        Vrij tot heel zeker

                                        Enkele de eerste CTR (die door R&T getest werd en daarna de naam Yellowbird met zich meekreeg) had die NACA luchtgaten op de achterste schouders. Echter na verder onderzoek bleken die niet efficiënt te werken. Vandaar dat de klantenmodellen geen NACA ducts meer hebben. Ipv daarvan werd de hoek waarin de intercoolers in het motorcompariment geplaatst werden, veranderd. Hierdoor kregen de intercoolers verse lucht via de luchtopeningen in de spoiler. En de warme lucht werd dan afgevoerd via extra luchtsleuven in hoeken de achterbumper, die de eerste CTR niet had (enkel onder de nummerplaathouder).

                                        Ik heb in de bijlage 2 foto's gezet: een van de CTR 001 en ene van een klantenmodel. De eerste foto is een klantenmodel, en hierop kun je zien dat die geen NACA ducts meer heeft, en luchtsleuven onder de nummerplaathouder en op de achterbumperhoeken. De tweede foto is er een van de CTR 001. Deze heeft de NACA luchtgaten, maar heeft enkel de luchtsleuven onder de nummerplaathouder.

                                        Bij mijn weten heeft Alois Ruf de CTR 001 tussen 2003 en 2005 gerestaureerd, en ik dacht dat die nog steeds in handen was van Alois, maar daar ben ik niet zeker van. Degene waar jij het over hebt, is misschien het eerste klantenmodel (SN 002)? Ik dacht trouwens dat het ook niet mogelijk was om een originele CTR Yellowbird -dus geen conversie - in te schrijven in de VS.
                                        Bijgevoegde Bestanden
                                        Last edited by Wutputt; 27/01/2007, 20:44.
                                        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

                                        Comment


                                        • #80
                                          Die turbo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X