Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind de 300C nog net iets zaliger, maar de kwaliteit en de afwerking is wel niet zo goed vind ik bij Chrysler. Het plastiekerig interieur bij de Crossfire, Sebring en 300C valt hard tegen.
Es nog es vlug de review van de Chrysler die we als vervangwagen hadden tijdens de reis in USA.
Betreft;
Chrysler Town & Country 3.3 V6
- 3,301 cc 3.3 liters 6 V front engine with 93 mm bore, 81 mm stroke, 9.3 compression ratio, overhead valve and two valves per cylinder
- Unleaded fuel
- Fuel economy EPA highway (l/100km): 9.8
- Multi-point injection fuel system
- Main 76 liter unleaded fuel tank
- Power: SAE and 134 kW , 180 HP @ 5,000 rpm; 210 ft lb , 285 Nm @ 4,000 rpm
Onze huurwagen was een Flexfuel versie, dit wil zeggen ie reed op benzine en ie kon ook rijden op E85 Ethanol.
Kwestie van het beginnende hybride en anti-broeikaseffect -hype bij de amerikanen te stimuleren.
Veel te underpowered om een 3l V6 te zijn en om zo'n groot bushok te moeten meesleuren.
OK, de Amerikanen hebben het mss niet nodig, maar toch een aantal pk'tjes meer zou wel welgekomen zijn als we met 7 volwassen personen erin zaten.
Bij het oversteken aan 60mph zat het al snor met de kracht.
Maar soit, nieuw model, nieuw design (we rijden thuis met de vorige versie 2.5CRD en die geeft een krachteriger gevoel, diesel?).
En ik vind hem best wel geslaagd exterieur én interieur.
Alhoewel hadden ze wel een iets grotere zetelrij mogen plaatsen in de achterkant.
Naar Chryslers gewoonte blijft deze wel genoeg ruimte bieden en het rijgedrag (is naar Am. normen en monovolume te zijn) wel oké.
Comment