Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CHRYSLER Lovers
Collapse
X
-
Flexfuel...
Bij het afleveren nadat hij een kleine 3000km gereden had in 5 dagen.
Hij was een goede compagnon, al was ik blij dat we in Zaventem ons oud 'dieselragkrel 2.5CRD power' terug hadden...
Oja, die 4-traps automaat in de Town&Country heeft me niet overtuigd.
Dat concept is dan ook wel al wat voorbijgestreefd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenZou Chrysler nog MB motoren gebruiken nu er een scheiding is ?
Ik denk dat die overeenkomst wel nog een paar jaren zal doorlopen hoor...
Comment
-
Mooi zo, wij gaan ook van de zomer weer naar de states, als huurauto zal het waarschijnelijk een Jeep Grand Cherokee of gelijkaardig worden, van de zomer in canada was de huurauto de max een caddillac DTS 4.6 V8. En van die crossfire is inderdaad een kart wij hebben eens een dag zo een gehad als testwagen man da rijdt zot!!! Mijn pa en ik hebben ons geamuseerd op de binnenbaantjes !!
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhttp://www.nnc.be/nnc/details.asp?SU...&VEH_ID=323021
hier rij je dus met een 5.7 v8 voor 22k mee naar buiten
lpg inbegrepen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Wat willen ze nu bereiken, ze verpesten het imago van Lancia, ze zeggen dus eigenlijk dat Lancia geen eigen identiteit meer heeft want als ze er een ander logo opplakken kan het een totaal ander merk zijn? Hoe belachelijk...
Comment
-
Laat het even duidelijk zijn, het is niet voor mij!!
Iemand die'k ken heeft z'n oog laten vallen op een Chrysler LeBaron en vroeg me of dit betrouwbare auto's zijn? Wat zijn zo de problemen met deze auto's?
En vanaf welke km-stand moet je die auto's nog extremer beginnen te ontwijken?
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenMet deze auto mag Chrysler terug naar Belgie komen van mij ...Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
Comment