Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CHRYSLER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

Zou deze de productie halen?

Hopelijk wel!

Comment

Comment

Comment

Comment

ik vind het best een mooie foto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                ik vind het best een mooie foto
                Bwa, dat kaderke kan beter zne!!

Letom?

Comment

Eergisteren brief in de bus gekregen om 300C Diesel te gaan testrijden. (Voor de papa uiteraard.) Naar het schijnt komt die pas officieel naar België met het salon van Brussel. Vind het wel interessant! Nu nog de papa zover krijgen om dat aan te nemen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
                    Damn, ferme kar

Wat zijn de specs hiervan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne

Waar is dat?

Frankrijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Modena
                        Damn, ferme kar

Wat zijn de specs hiervan?
                        6.1 Liter V8 HEMI
                        425 pk

Comment

Chrysler filmke !

Ikzelve ben niet wat je een chrysler lover kunt noemen (zie avatar) maar deze New Yorker van 1967 zou me wel kunnen overhalen vooral door zijn sound zie filmke : http://www.kapaza.be/detail/1148296/...rker_1967.html

7200cc V8 wat moet dat niet zuipen ! en ik die dacht dat mijn voiture veel dorst heeft : (

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putje
                            Ikzelve ben niet wat je een chrysler lover kunt noemen (zie avatar) maar deze New Yorker van 1967 zou me wel kunnen overhalen vooral door zijn sound zie filmke : http://www.kapaza.be/detail/1148296/...rker_1967.html

7200cc V8 wat moet dat niet zuipen ! en ik die dacht dat mijn voiture veel dorst heeft : (
                            Dit is dus echt een prachtig geluid.

Comment

heerlijk geluid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Chrysler toont op de autotentoonstelling in Los Angeles de ‘Heritage edition’van de 300C . Deze speciale uitvoering een eerbetoon aan de 300C uit 1957, die destijds de ‘beautiful brute’ werd genoemd.

Het uit de kast halen van de naam 300C voor de moderne versie paste al helemaal in de trend van het teruggrijpen naar modellen en/of namen uit het roemruchte verleden. Chrysler deed dat met de 300C want in de late jaren ’50 stond diezelfde typeaanduiding voor net zo’n grote sedan.
                                De 300C Heritage Edition is een snelle versie, uitgerust met de 5,7-liter Hemimotor met MDS (multiple displacement system, ofwel cilinderuitschakeling). Hij heeft ook stylingdetails van de SRT-variant en is bovendien de eerste Chrysler die is uitgerust met SmartBeam koplamptechnologie. Verder heeft deze versie verchroomde beschermstrips aan de zijkanten. Met een driekleurige 300C-badge die is gebaseerd op de badge van de 1957 300C .
                                De Heritage Edition is uitgerust met een sportonderstel, de op ‘performance’ aangepaste vijftraps AutoStick automaat en het uitlaatgeluid is getuned op een sportieve klank. De auto staat op unieke 18-inch verchroomde wielen met P225/60R all-season banden.
                                Het interieur is uitgerust met meubilair dat lijkt op dat van de SRT-versies. Op de rugleuningen van de stoelen ontbreken de driekleurige badges evenmin. Een speciaal 368 watt audiosysteem met zeven speakers en subwoofer behoort eveneens tot de uitrusting van de 300C HE die in beperkte oplage beschikbaar zal komen in de kleuren zwart, vanille en felrood

Comment

Comment

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
                                        Iedereen heeft het altijd maar over de carrera gt, mc12, murcielago, zonda, etc. als het over supercars gaat, maar ze vergeten wel dat chrysler er OOK een heeft; de ME 412. Deze kar veegt zomaar ff de vloer met al die voorgenoemde en koenigsegg, etc. Er zijn er maar 2 bij mijn weten dat beter zijn.
                                        In theorie misschien, want het is nog zo concept als het maar zijn kan en productie is zo goed als uitgesloten.

Comment

Een van de mooiste Chrysler naar mijn mening is de 300 Hemi C concept uit 2000:

Comment

Working...
                                          X