Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VIPER LOVERS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door alessandro de schrijverwas ook op het autosalon van Brussel te bewonderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N!trOnOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door alessandro de schrijverwas ook op het autosalon van Brussel te bewonderenPeugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door super 7Oorspronkelijk geplaatst door alessandro de schrijverwas ook op het autosalon van Brussel te bewonderen
ik em er zelf nog pics van
kzal die wel is ne keer zoeken....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT2Oorspronkelijk geplaatst door super 7Oorspronkelijk geplaatst door alessandro de schrijverwas ook op het autosalon van Brussel te bewonderen
de zwarte die ernaast stond, dat was een Strartech SRT-10 ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT2Oorspronkelijk geplaatst door super 7Oorspronkelijk geplaatst door alessandro de schrijverwas ook op het autosalon van Brussel te bewonderen
Nu je het zegt
Dus dit waren ze in brussel '04
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemIk heb er nog helemaal alleen bijgestaan
Salon was ongeveer 5sec open dan
Khad beter vlug naar daar geweest int begin me men vip kaart
mja kzat aan de andere kant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N!trOnOorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemIk heb er nog helemaal alleen bijgestaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyAls de vader er toen niet bij was...ik had die peuter die met z'n chocoladepollekes aan de carroserie van de Viper zat gewurgd.
*WURG WURG WURG*
*MINI COOPER KILLED*
/WURG-MODE OFF/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT2Oorspronkelijk geplaatst door N!trOnOorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemIk heb er nog helemaal alleen bijgestaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaOorspronkelijk geplaatst door TT2Oorspronkelijk geplaatst door N!trOnOorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemIk heb er nog helemaal alleen bijgestaan
mnee , stond er ook niet
wel een rode 360cs, een zwarte 575m, een rode 360 en ik denk nog een zilvere 360 spider maar geen enzo
Comment
Comment