Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die spoilers hoefden idd toch echt niet hoor. Ook achteraan niet. Geef mij maar eentje zonder spoilers, in het blauw en met twee witte strepen over. In het zwart met dezelfde strepen, mag eigenlijk ook wel.
Veel plezier als je eens wat harder dan 200 ofzo rijdt zonder je spoilers
Die spoilers hoefden idd toch echt niet hoor. Ook achteraan niet. Geef mij maar eentje zonder spoilers, in het blauw en met twee witte strepen over. In het zwart met dezelfde strepen, mag eigenlijk ook wel.
volgens mij zal je veel meer controle hebben over de wagen dan zonder spoilers
d'uuuuuh, meer downforce is meer controle tiens.
Enne, die spoiler dient heus niet enkel om te accelereren, integendeel, slimmerds.
spoiler = rapper optrekken
waarom gaan de meeste tuning karren met neons dan niet vooruit
Omdat er l***** achter het stuur zitten die denken dat ze er rapper mee rijden, maar die eigenlijk nog niet eens weten dat ze met hun benzinemotor gerust naar 6000 toeren mogen trekken.
volgens mij zal je veel meer controle hebben over de wagen dan zonder spoilers
d'uuuuuh, meer downforce is meer controle tiens.
Enne, die spoiler dient heus niet enkel om te accelereren, integendeel, slimmerds.
spoiler = rapper optrekken
waarom gaan de meeste tuning karren met neons dan niet vooruit
Omdat er l***** achter het stuur zitten die denken dat ze er rapper mee rijden, maar die eigenlijk nog niet eens weten dat ze met hun benzinemotor gerust naar 6000 toeren mogen trekken.
Dit weekend (16-17 april) te bezichtigen bij Novoto Harelbeke (Chrysler/Jeep) de nieuwe Dodge Viper SRT-10 in het rood (dezelfde zoals getest in de laatste Autowereld) !!!
Ik wil deze amerikaanse sportwagen is in de belangstelling zetten.
Dus zeg er u gedacht maar eens over !
Zowel commentaar op de GTS,Rt/10,Srt-10 en andere versies is welkom.
Mooie wagen maar niet mijn ding teveel motor inhoud voor te weinig verhouding pk !
Comment