Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VIPER LOVERS
Collapse
X
-
Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
-
Oorspronkelijk geplaatst door TommyDit weekend (16-17 april) te bezichtigen bij Novoto Harelbeke (Chrysler/Jeep) de nieuwe Dodge Viper SRT-10 in het rood (dezelfde zoals getest in de laatste Autowereld) !!!
Ik heb nu maar gezien dat het aangekondigt was in dit topic dat hij er ging staan. Maar moest er heel toevallig passeren en heb nog snel een foto en een filmpje van het vertrekken kunnen nemen. Wie zegt dat deze niet goed klinkt moet zijn geluid van zijn pc maar eens wat luider zetten en eens goed luisteren
Zie: http://www.vtm.be/auto/forum/showthr...page=571&pp=20
Greetz
FrEMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Nieuws uit Viperland !
De Heffner Twin-Turbo Viper SRT-10
Om even mee te geven: 1500 pk op de achterwielen, rijdt op brandstof voor racewagens,
Meer info en foto's op www.fast-autos.net
Comment
-
Also adding to Heffner's reputation is that he just happens to build the fastest Vipers on the planet. Heffner Vipers own 1/4 mile records including the quickest Viper using the standard 6-speed manual (8.75 sec @ 168 mph) as well as the fastest Viper using an automatic transmission (8.26 sec @ 176 mph). Heffner-built cars also compete and do very well in the V10 Nationals, a Dodge Viper-specific drag racing. How much power are these cars making to achieve these times? Using an in-house dyno, the modified V10 engines can make 1100 rear-wheel-horsepower on 93 octane and as much as 1500 rear-wheel-horsepower on racing fuel.
Comment
-
-
This true ?
Overgens produceert de motor van de Veyron 3000Pk. 1000Pk gaat verloren in de ‘drivetrain’ en 1000Pk gaat verloren in het uitlaatsysteem. Er blijft zo ‘slechts’ 1000Pk over bij de wielen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaThis true ?
Sounds like a load of **** to me. DIN vereist dat het opgegeven vermogen dat aan de krukas is, niet dat aan de wielen...
Maar dat van die nieuwe super Viper van Hennessey kan weldegelijk waar zijn.
Tewetende dat die mannen van de vorige GTS een 800TT-versie hebben afgeleid die 0-100 deed in 2,5 seconden doet en een top heeft van 391 km/u.
Ik ga daar wat meer research achter doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DimmadomeHoeveel verschillende type Vipers zijn er in totaal? (Op de straat.) Ik ken er maar 4.
-Dodge Viper RT/10
-Dodge Viper GTS
-Dodge Viper ACR
-Dodge Viper GT2 (homologatiemodel van de GTS/R)
-Dodge Viper SRT-10
-Dodge Viper SRT-10 Coupé
Comment
Comment