Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VIPER LOVERS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Die eerste Vipers klinken echt zoals een vrachtwagen bijna
    Dat is dan ook niet echt verwonderlijk gezien de herkomst van het blok

Comment

• Respect kar.
      Stel dat je zo'n Viper hebt en je moet door een stortbui, dat lijkt me extreem moeilijk, die auto op de baan te houden. Maar dat moet achteraf wel een heerlijk gevoel zijn, wetende dat je die kar veilig thuis hebt gebracht. Heerlijk gevoel moet dat zijn.
      My kinda thing.
      En als je 'm dan perfect beheerst, respect.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
        Respect kar.
        Stel dat je zo'n Viper hebt en je moet door een stortbui, dat lijkt me extreem moeilijk, die auto op de baan te houden. Maar dat moet achteraf wel een heerlijk gevoel zijn, wetende dat je die kar veilig thuis hebt gebracht. Heerlijk gevoel moet dat zijn.
        My kinda thing.
        En als je 'm dan perfect beheerst, respect.
        Met een r/t10 in een stortbui heb je wel meer problemen aan je hoofd dan enkel tractieproblemen... die kar heeft geen dak eh

En in stortregen rijden met een auto die elk moment kan rondgaan is NIET leuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          Met een r/t10 in een stortbui heb je wel meer problemen aan je hoofd dan enkel tractieproblemen... die kar heeft geen dak eh

En in stortregen rijden met een auto die elk moment kan rondgaan is NIET leuk
          Geen RT/10 hé, dat ding ziet er niet uit. Moet een GTS zijn of een SRT-10.
          Liefst de SRT-10 met 8,4L blok.

Leer rijden

Comment

• De Viper is geweldig.
            Rijden van onderhoud naar onderhoud

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              De Viper is geweldig.
              Ik kom regelmatig een zwarte SRT-10 tegen als ik naar mijn vriendin rij, damn wat een kar.
              En niet bij te houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                De Viper is geweldig.
                Nochtans zou je denken dat dat zo'n eenvoudige blokken zijn en dat die onverwoestbaar zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                  Nochtans zou je denken dat dat zo'n eenvoudige blokken zijn en dat die onverwoestbaar zijn?
                  Blok is wel goed, al de rest is niet sterk genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                    Collega van mij heeft een Ram SRT-10 op onderhoud.

Om de 15k mag die binnenkomen voor nieuwe olie, om de 30k kan ie nieuwe remschijven monteren, en alles is daar zo extreem kort tussen de intervallen

Wel een beestige machine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                      Ik denk dat ze simpelweg bedoelen dat hij niet meer available is, ze zijn toch uit productie, niet?
                      Ah ja, op die manier, thx!
                      Als de volgende een halve Ferrari wordt mogen ze het voor mijn part hierbij laten.
                      Het zou toch echt niet passen, dat blok kleiner maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                        Als de volgende een halve Ferrari wordt mogen ze het voor mijn part hierbij laten.
                        Viper zonder een 8 liter V10 gaat wel een beetje raar zijn idd.

Comment

Komt er dan toch een nieuwe Viper?

Want de oorspronkelijke plannen voor de nieuwe viper heeft geresulteerd in de SLS AMG

Comment

• Ik weet het ook niet meer...

"Het zou gaan om een kruising tussen de Alfa Romeo 8C en de huidige Viper."

Twee pareltjes, maar laat die kruising maar mooi zitten.

Comment

• Need some punch?

Comment

• Holy crap!!

Comment

• Zijn die achterste uitlaten zuiver show, of waarvoor dienen die voorste?

Comment

• Zal wel een leuk turbogat hebben.

Comment

Zijn die achterste uitlaten zuiver show, of waarvoor dienen die voorste?
                                      voorste zullen wel zijn om turbodruk af te laten ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                        Need some punch?

Die turbo's, WTF, die zijn groter dan een doorsnee Pruis motorblok op zich.

Specs oid?

Comment

• The 2010 SEMA show is almost upon us, which means likes of wicked rides to drool over. The latest is a twin-turbo Dodge Viper from Bob Griffith, which recently ran a 210 mph run at the Nevada Silver State Mile competition. We'll make sure to check this bad boy out at SEMA next week.

Comment

Working...