Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VIPER LOVERS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
    Goei vraag, ik weet wel dat het bij de SLR niet voor het zicht was maar een bittere noodzaak !
    Inderdaad, nadeel van motor vanvoor te hebben he

Comment

• bij de viper moesten ze weg omdat ze niet gehomoleegrd waren voor europa. Ze waren te luid en de milieu-normen. Bij de slr zitten ze vooraan omdat hij een volledig vlakke bodemplaat heeft, voor geen lifteffect te krijgen bij hoge snelheid en geen spoilers te moeten plaatsen

Comment

• Nog eens een portie foto's:

Comment

• Comment

• Comment

• this is paradise !

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Ik heb het nooit echt een mooie auto gevonden.
                      Indrukwekkend ... mmmmmja ... maar voor de rest ? Niet mijn ding.[/u]
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                        Ik heb het nooit echt een mooie auto gevonden.
                        Ik ben er nooit zot van geweest. Tot op het autosalon dat ik die zwarte zag staan en ik in de rode Viper mocht zitten.
                        Ik vind hem wel ok in zijn prijsklasse. Alleen zijn 8.3 liter vind ik beetje overdreven.

Als ge mij zou laten kiezen tussen een Viper en een XKR zou het toch de Viper zijn.
                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                          Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                          Ik heb het nooit echt een mooie auto gevonden.
                          Ik ben er nooit zot van geweest. Tot op het autosalon dat ik die zwarte zag staan en ik in de rode Viper mocht zitten.
                          Ik vind hem wel ok in zijn prijsklasse. Alleen zijn 8.3 liter vind ik beetje overdreven.

Als ge mij zou laten kiezen tussen een Viper en een XKR zou het toch de Viper zijn.
                          Bwa, ik weet het zo nog niet ... een Viper is wel een stuk exclusiever, maar ik vind een XKR toch tienduizend keer mooier qua lijn hoor !!!
                          1994 Mercedes SL320
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy

this is paradise !
                            dit is wel een chice foto

Comment

• Zalig die vipers, alhoewel ik de vorige toch iets mooier vond.
                              nls2000

Comment

• Ik vind ze allemaal even mooi ,trouwens als je hem niet mooi vind,dan ga je ergens anders hé Alex

Kom alsjeblieft dan niet zitten zielig doen over de motor,het design,...

DIT IS EEN TOPIC VOOR VIPERLOVERS ,NIET VOOR VIPER-HATERS

Comment

Ik vind ze allemaal even mooi ,trouwens als je hem niet mooi vind,dan ga je ergens anders hé Alex

Kom alsjeblieft dan niet zitten zielig doen over de motor,het design,...
                                  waar doe ik dat dan ?

correctie: dit is een topic dat viper-lovers heet en waar dus alleen maar vipers in komen. Jan en alleman is vrij om hier te komen kijken, niet ?
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• ... en te reageren

Ik geef u gelijk, maar de oorspronkelijke bedoeling zal volgens mij toch wel geweest zijn dat het topic voor viper-lovers is. Maar wie heeft er nu iets tegen de Viper?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                      cc

Comment

ik vind vipers ook mooi ,vooral die gesloten versie van 1995 ,GTS of zoiets
                                        maar ,Dodgeboy ,ge moet er rekening mee houden ,kritiek krijg je altijd

prachtige foto's ,maar amerikaanse brutaliteit is niets voor mij ,geef mij maar europees classicisme

Comment

• Ja sorry Gert,het moest er even uit.Alex zit me de laatste tijd hier nogal dwars,...

Comment

Working...
                                          X