Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VIPER LOVERS
Collapse
X
-
bij de viper moesten ze weg omdat ze niet gehomoleegrd waren voor europa. Ze waren te luid en de milieu-normen. Bij de slr zitten ze vooraan omdat hij een volledig vlakke bodemplaat heeft, voor geen lifteffect te krijgen bij hoge snelheid en geen spoilers te moeten plaatsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexIk heb het nooit echt een mooie auto gevonden.
Indrukwekkend ... mmmmmja ... maar voor de rest ? Niet mijn ding.[/u]
Ik vind hem wel ok in zijn prijsklasse. Alleen zijn 8.3 liter vind ik beetje overdreven.
Als ge mij zou laten kiezen tussen een Viper en een XKR zou het toch de Viper zijn.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidOorspronkelijk geplaatst door alex69alexIk heb het nooit echt een mooie auto gevonden.
Indrukwekkend ... mmmmmja ... maar voor de rest ? Niet mijn ding.[/u]
Ik vind hem wel ok in zijn prijsklasse. Alleen zijn 8.3 liter vind ik beetje overdreven.
Als ge mij zou laten kiezen tussen een Viper en een XKR zou het toch de Viper zijn.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyIk vind ze allemaal even mooi ,trouwens als je hem niet mooi vind,dan ga je ergens anders hé Alex
Kom alsjeblieft dan niet zitten zielig doen over de motor,het design,...
DIT IS EEN TOPIC VOOR VIPERLOVERS ,NIET VOOR VIPER-HATERS1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyDIT IS EEN TOPIC VOOR VIPERLOVERS ,NIET VOOR VIPER-HATERS
maar ,Dodgeboy ,ge moet er rekening mee houden ,kritiek krijg je altijd
prachtige foto's ,maar amerikaanse brutaliteit is niets voor mij ,geef mij maar europees classicisme
Comment
Comment