Oorspronkelijk geplaatst door maseratiman
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VIPER LOVERS
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door maseratimanOorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door xius001Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakDie spoilers hoefden idd toch echt niet hoor. Ook achteraan niet. Geef mij maar eentje zonder spoilers, in het blauw en met twee witte strepen over. In het zwart met dezelfde strepen, mag eigenlijk ook wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken
Had die gecrashte Viper in de Gumball eigenlijk spoilers, want die geraakte van de weg door "bultjes" en het had misschien wel gescheeld met wat meer downforce?
en ken nu ga je niet zagen over mijn typfouten hé, ik ben al een hele dag aan het blokken, dus laat me gewoon mijn ding doen want ik zen echt wel gefrustreerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT2Oorspronkelijk geplaatst door Ken
Had die gecrashte Viper in de Gumball eigenlijk spoilers, want die geraakte van de weg door "bultjes" en het had misschien wel gescheeld met wat meer downforce?
en ken nu ga je niet zagen over mijn typfouten hé, ik ben al een hele dag aan het blokken, dus laat me gewoon mijn ding doen want ik zen echt wel gefrustreerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door TT2Oorspronkelijk geplaatst door Ken
Comment
-
Wat die downforce betreft: ik begrijp dat allemaal heel goed hé, maar het achterste van een Viper is toch al een spoiler op zich. Spoilers zijn niet verplicht hé. Ferrari is er zelfs in geslaagd zijn Enzo zonder spoiler uit te rusten, zonder de auto daardoor gevaarlijk rijdt bij hogere snelheden. De Enzo is natuurlijk een verhaal appart, maar toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakWat die downforce betreft: ik begrijp dat allemaal heel goed hé, maar het achterste van een Viper is toch al een spoiler op zich. Spoilers zijn niet verplicht hé. Ferrari is er zelfs in geslaagd zijn Enzo zonder spoiler uit te rusten, zonder de auto daardoor gevaarlijk rijdt bij hogere snelheden. De Enzo is natuurlijk een verhaal appart, maar toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KenOorspronkelijk geplaatst door BikefreakWat die downforce betreft: ik begrijp dat allemaal heel goed hé, maar het achterste van een Viper is toch al een spoiler op zich. Spoilers zijn niet verplicht hé. Ferrari is er zelfs in geslaagd zijn Enzo zonder spoiler uit te rusten, zonder de auto daardoor gevaarlijk rijdt bij hogere snelheden. De Enzo is natuurlijk een verhaal appart, maar toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door KenOorspronkelijk geplaatst door BikefreakWat die downforce betreft: ik begrijp dat allemaal heel goed hé, maar het achterste van een Viper is toch al een spoiler op zich. Spoilers zijn niet verplicht hé. Ferrari is er zelfs in geslaagd zijn Enzo zonder spoiler uit te rusten, zonder de auto daardoor gevaarlijk rijdt bij hogere snelheden. De Enzo is natuurlijk een verhaal appart, maar toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KenOorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door KenOorspronkelijk geplaatst door BikefreakWat die downforce betreft: ik begrijp dat allemaal heel goed hé, maar het achterste van een Viper is toch al een spoiler op zich. Spoilers zijn niet verplicht hé. Ferrari is er zelfs in geslaagd zijn Enzo zonder spoiler uit te rusten, zonder de auto daardoor gevaarlijk rijdt bij hogere snelheden. De Enzo is natuurlijk een verhaal appart, maar toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakWat die downforce betreft: ik begrijp dat allemaal heel goed hé, maar het achterste van een Viper is toch al een spoiler op zich. Spoilers zijn niet verplicht hé. Ferrari is er zelfs in geslaagd zijn Enzo zonder spoiler uit te rusten, zonder de auto daardoor gevaarlijk rijdt bij hogere snelheden. De Enzo is natuurlijk een verhaal appart, maar toch.
Het ongeluk van torquenstein was gewoon te wijten aan die bultjes en te hoge snelheid. vanaf dat een wagen vanachter grip verliest, gaat hij zeer snel schuin, maar nog sneller overkop als je niet goed en accuraat genoeg reageert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EarmanOorspronkelijk geplaatst door BikefreakWat die downforce betreft: ik begrijp dat allemaal heel goed hé, maar het achterste van een Viper is toch al een spoiler op zich. Spoilers zijn niet verplicht hé. Ferrari is er zelfs in geslaagd zijn Enzo zonder spoiler uit te rusten, zonder de auto daardoor gevaarlijk rijdt bij hogere snelheden. De Enzo is natuurlijk een verhaal appart, maar toch.
Het ongeluk van torquenstein was gewoon te wijten aan die bultjes en te hoge snelheid. vanaf dat een wagen vanachter grip verliest, gaat hij zeer snel schuin, maar nog sneller overkop als je niet goed en accuraat genoeg reageert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door EarmanOorspronkelijk geplaatst door BikefreakWat die downforce betreft: ik begrijp dat allemaal heel goed hé, maar het achterste van een Viper is toch al een spoiler op zich. Spoilers zijn niet verplicht hé. Ferrari is er zelfs in geslaagd zijn Enzo zonder spoiler uit te rusten, zonder de auto daardoor gevaarlijk rijdt bij hogere snelheden. De Enzo is natuurlijk een verhaal appart, maar toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door EarmanOorspronkelijk geplaatst door BikefreakWat die downforce betreft: ik begrijp dat allemaal heel goed hé, maar het achterste van een Viper is toch al een spoiler op zich. Spoilers zijn niet verplicht hé. Ferrari is er zelfs in geslaagd zijn Enzo zonder spoiler uit te rusten, zonder de auto daardoor gevaarlijk rijdt bij hogere snelheden. De Enzo is natuurlijk een verhaal appart, maar toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MICHOorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door EarmanOorspronkelijk geplaatst door BikefreakWat die downforce betreft: ik begrijp dat allemaal heel goed hé, maar het achterste van een Viper is toch al een spoiler op zich. Spoilers zijn niet verplicht hé. Ferrari is er zelfs in geslaagd zijn Enzo zonder spoiler uit te rusten, zonder de auto daardoor gevaarlijk rijdt bij hogere snelheden. De Enzo is natuurlijk een verhaal appart, maar toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door RSOorspronkelijk geplaatst door MICHdenk dat er bij de enzo ook vanaf een bepaalde snelheid een spoiler tevoorschijn komt
edit : blijkbaar toch iets met "flaps"
The aerodynamic balance of the car is maintained at speed by automatic adjustments to the position of twin front flaps and a single rear spoiler.
zou niet weten wat ze daarmee bedoelen,misschien die onderste platen van de voorste luchthappers..
Comment
Comment