let op't spiegelbeeld
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VIPER LOVERS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door maseratimanOorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door xius001Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakDie spoilers hoefden idd toch echt niet hoor. Ook achteraan niet. Geef mij maar eentje zonder spoilers, in het blauw en met twee witte strepen over. In het zwart met dezelfde strepen, mag eigenlijk ook wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maseratimanOorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door maseratimanOorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door xius001Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakDie spoilers hoefden idd toch echt niet hoor. Ook achteraan niet. Geef mij maar eentje zonder spoilers, in het blauw en met twee witte strepen over. In het zwart met dezelfde strepen, mag eigenlijk ook wel.
Enne, die spoiler dient heus niet enkel om te accelereren, integendeel, slimmerds.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotrOorspronkelijk geplaatst door maseratimanOorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door maseratimanOorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door xius001Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakDie spoilers hoefden idd toch echt niet hoor. Ook achteraan niet. Geef mij maar eentje zonder spoilers, in het blauw en met twee witte strepen over. In het zwart met dezelfde strepen, mag eigenlijk ook wel.
Enne, die spoiler dient heus niet enkel om te accelereren, integendeel, slimmerds.
waarom gaan de meeste tuning karren met neons dan niet vooruit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door wotrOorspronkelijk geplaatst door maseratimanOorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door maseratimanOorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door xius001Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakDie spoilers hoefden idd toch echt niet hoor. Ook achteraan niet. Geef mij maar eentje zonder spoilers, in het blauw en met twee witte strepen over. In het zwart met dezelfde strepen, mag eigenlijk ook wel.
MOD-EDIT: Taalgebruik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door wotrOorspronkelijk geplaatst door maseratimanOorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door maseratimanOorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door xius001Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakDie spoilers hoefden idd toch echt niet hoor. Ook achteraan niet. Geef mij maar eentje zonder spoilers, in het blauw en met twee witte strepen over. In het zwart met dezelfde strepen, mag eigenlijk ook wel.
MOD-EDIT: Taalgebruik
Comment
-
Ik heb één rode Viper SRT-10 gisteren (of was het nu eergisteren ?) gezien op ne truck vol met Chryslers op de E40.
Niettemin heb ik enkele maanden geleden de gelegenheid gehad om in Zeebrugge bij een firma te gaan zien waar ze ombouwingen naar Europese normen ervoor doen. Daar stonden (staan) ze dan ook met tientallen, zoniet enkele honderden...Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyIk wil deze amerikaanse sportwagen is in de belangstelling zetten.
Dus zeg er u gedacht maar eens over !
Zowel commentaar op de GTS,Rt/10,Srt-10 en andere versies is welkom.
Comment
-
Ik vind het motorgeluid bij het aanzien en -horen van fleettv verleden zondag ook plots niet meer je dat...Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
Comment