Oorspronkelijk geplaatst door GinoV
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VIPER LOVERS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenZo'n Viper doet me eigl echt niets
Voor mij heeft deze wagen gewoon alles de looks en de power...Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenAls iedereen hetzelfde mooi zou vinden dan zou het maar eentonig worden he
Voor mij heeft deze wagen gewoon alles de looks en de power...
Maar dan doet een Corvette me bijvoorbeeld meer2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenJa klopt.
Maar dan doet een Corvette me bijvoorbeeld meer
Al heb ik dat veel minder met de oude Viper, die zag er gewoon zo overdreven goed uit dat't tricky rijden me ineens een pak minder zou schelen
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenIdem, heb nog altijd m'n twijfels met het weggedrag van zo'n Viper. Qua looks is het fantastisch maar de twijfels over z'n baanligging zorgen ervoor dat deze auto niet onmiddelijk in m'n lijstje zou staan...
Al heb ik dat veel minder met de oude Viper, die zag er gewoon zo overdreven goed uit dat't tricky rijden me ineens een pak minder zou schelen
Comment
-
Comment
-
-
-
Super! Maar:
"You're right in the middle of the action with the burly six-speed transmission running the length of your right leg, that side exhaust running the length of your left leg and your feet crammed into a small toe box a few inches from the largest-displacement engine (until recently) available in a production passenger vehicle."
Welke mag dat dan nu zijn?
Comment
-
GM maakt een 9,4 liter kratmotor met 620 of 720 pk,
maar die ligt bij mijn weten niet in productiewagens.
zie: http://www.gmhorsepower.com/ZZ572-720R-Deluxe.php
Die wordt meer als aftermarket part in ouwe Chevelles en Camaros geduwd,
of als basis gebruikt om hotrods mee te bouwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk BerichtenHier zie je hoe makkelijk het is om em te laten glijden!
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenSuper! Maar:
"You're right in the middle of the action with the burly six-speed transmission running the length of your right leg, that side exhaust running the length of your left leg and your feet crammed into a small toe box a few inches from the largest-displacement engine (until recently) available in a production passenger vehicle."
Welke mag dat dan nu zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWat een extreem mottig geluid komt daar uit zeg!?
't is mss geen gehuil zoals dat van een CGT, maar gelukkig ook niet dat belachelijk lelijke geluid van een M5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenKlinkt toch best goed voor een V10 te zijn?
't is mss geen gehuil zoals dat van een CGT, maar gelukkig ook niet dat belachelijk lelijke geluid van een M5
Comment
Comment