Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja klopt.
Maar dan doet een Corvette me bijvoorbeeld meer
Idem, heb nog altijd m'n twijfels met het weggedrag van zo'n Viper. Qua looks is het fantastisch maar de twijfels over z'n baanligging zorgen ervoor dat deze auto niet onmiddelijk in m'n lijstje zou staan...
Al heb ik dat veel minder met de oude Viper, die zag er gewoon zo overdreven goed uit dat't tricky rijden me ineens een pak minder zou schelen
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Idem, heb nog altijd m'n twijfels met het weggedrag van zo'n Viper. Qua looks is het fantastisch maar de twijfels over z'n baanligging zorgen ervoor dat deze auto niet onmiddelijk in m'n lijstje zou staan...
Al heb ik dat veel minder met de oude Viper, die zag er gewoon zo overdreven goed uit dat't tricky rijden me ineens een pak minder zou schelen
Pas nog met iemand gesproken die er eentje had, het is ook zo, gas geven en die kont slaat meteen weg. Dat heeft een Corvette bv niet zei hij...
Inderdaad, de Corvette is ook veel vaster op de baan.
Ik heb zelf al met een Viper GTS 1996 gereden en het was een wagen voor niet onervaren mensen. Teveel met het pedaaltje en hij slaat met zijn achterwerk.
"You're right in the middle of the action with the burly six-speed transmission running the length of your right leg, that side exhaust running the length of your left leg and your feet crammed into a small toe box a few inches from the largest-displacement engine (until recently) available in a production passenger vehicle."
"You're right in the middle of the action with the burly six-speed transmission running the length of your right leg, that side exhaust running the length of your left leg and your feet crammed into a small toe box a few inches from the largest-displacement engine (until recently) available in a production passenger vehicle."
Welke mag dat dan nu zijn?
Geen idee.. ik weet dat ze bij Chevy oa nog dikke 8 liters gestoken hebben in hun heavy-duty pickups.
Comment