Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VIPER LOVERS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
    Is gewoon de ultieme wagen.
    Zo'n Viper doet me eigl echt niets
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      Zo'n Viper doet me eigl echt niets
      Als iedereen hetzelfde mooi zou vinden dan zou het maar eentonig worden he

Voor mij heeft deze wagen gewoon alles de looks en de power...
      Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
        Als iedereen hetzelfde mooi zou vinden dan zou het maar eentonig worden he

Voor mij heeft deze wagen gewoon alles de looks en de power...
        Ja klopt.
        Maar dan doet een Corvette me bijvoorbeeld meer
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          Ja klopt.
          Maar dan doet een Corvette me bijvoorbeeld meer
          Idem, heb nog altijd m'n twijfels met het weggedrag van zo'n Viper. Qua looks is het fantastisch maar de twijfels over z'n baanligging zorgen ervoor dat deze auto niet onmiddelijk in m'n lijstje zou staan...

Al heb ik dat veel minder met de oude Viper, die zag er gewoon zo overdreven goed uit dat't tricky rijden me ineens een pak minder zou schelen

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

• Brede banden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
              Idem, heb nog altijd m'n twijfels met het weggedrag van zo'n Viper. Qua looks is het fantastisch maar de twijfels over z'n baanligging zorgen ervoor dat deze auto niet onmiddelijk in m'n lijstje zou staan...

Al heb ik dat veel minder met de oude Viper, die zag er gewoon zo overdreven goed uit dat't tricky rijden me ineens een pak minder zou schelen
              Pas nog met iemand gesproken die er eentje had, het is ook zo, gas geven en die kont slaat meteen weg. Dat heeft een Corvette bv niet zei hij...

Comment

• Inderdaad, de Corvette is ook veel vaster op de baan.

Ik heb zelf al met een Viper GTS 1996 gereden en het was een wagen voor niet onervaren mensen. Teveel met het pedaaltje en hij slaat met zijn achterwerk.

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ongelofelijk.

Comment

• Hier zie je hoe makkelijk het is om em te laten glijden!
                    + YouTube Video

Comment

• Super! Maar:

"You're right in the middle of the action with the burly six-speed transmission running the length of your right leg, that side exhaust running the length of your left leg and your feet crammed into a small toe box a few inches from the largest-displacement engine (until recently) available in a production passenger vehicle."

Welke mag dat dan nu zijn?

Comment

• GM maakt een 9,4 liter kratmotor met 620 of 720 pk,
                        maar die ligt bij mijn weten niet in productiewagens.
                        zie: http://www.gmhorsepower.com/ZZ572-720R-Deluxe.php

Die wordt meer als aftermarket part in ouwe Chevelles en Camaros geduwd,
                        of als basis gebruikt om hotrods mee te bouwen.

Comment

• Ja, en als je echt absurd wil doen is er ook nog dit ding:

12.9 liter.
                          Maar dat zijn geen productiewagens hé, ik vraag me echt af welke er bestaat met meer dan een 8.4...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
                            Hier zie je hoe makkelijk het is om em te laten glijden!
                            + YouTube Video
                            Wat een extreem mottig geluid komt daar uit zeg!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                              Super! Maar:

"You're right in the middle of the action with the burly six-speed transmission running the length of your right leg, that side exhaust running the length of your left leg and your feet crammed into a small toe box a few inches from the largest-displacement engine (until recently) available in a production passenger vehicle."

Welke mag dat dan nu zijn?
                              Geen idee.. ik weet dat ze bij Chevy oa nog dikke 8 liters gestoken hebben in hun heavy-duty pickups.

Comment

• Inderdaad. Vond het al een beetje raar geschreven anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                  Wat een extreem mottig geluid komt daar uit zeg!?
                                  Klinkt toch best goed voor een V10 te zijn?

't is mss geen gehuil zoals dat van een CGT, maar gelukkig ook niet dat belachelijk lelijke geluid van een M5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                    Klinkt toch best goed voor een V10 te zijn?

't is mss geen gehuil zoals dat van een CGT, maar gelukkig ook niet dat belachelijk lelijke geluid van een M5
                                    Niet voor 't één of 't ander maar dan vind ik de M5 beter klinken eigenlijk. Er is amper een typisch V10 geluid te horen vind ik.

Comment

• Die eerste Vipers klinken echt zoals een vrachtwagen bijna

Maar met een andere uitlaat kan je daar wel zalige sounds uithalen.

Comment

Working...
                                      X