Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VIPER LOVERS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Euhm, 'maar' 1000 (wiel-)pk?

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• John Hennessey holds dozens of records for his world famous SRT engines- especially on the Dodge Viper. This year Team Hennessey brought their most powerful ...

Hennessey zijn twin turbo

+1400 pk

5th gear =>.... hit high boost, and it just rips the gears right of the transmission

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

part 2 voor de fans

Comment

• "The first time I sat in the driver seat of a 2009 Dodge Viper SRT-10, the hair stood up on the back of my neck. I turned the key and the engine exploded to life. I turned it off, picked up my phone and dialed my sister, a car junkie in her own right. She was laid off from work days earlier and due for some cheering up.
          "Stacy picked up on the first ring. 'No, I don't want visitors.... I'm not in the mood to be cheered up right now.... Fine, you can stop by but not for long.' I pulled in front of her house and revved the Viper. A slew of holy expletives preceded her headfirst dive into the passenger seat. We drove straight to a favorite freeway on-ramp and brought the Viper to a stop at its base. Dump the clutch. First, 2nd, 3rd gear and then foot out to hear the V10 gurgle. Exit at the next ramp. We must've doubled back and repeated this 10 times. She mumbled, 'Dodge Viper SRT-10, I think I love you.'"

Comment

• Gotta love them Yanks
            ----------------------------------------------------------------------------------
            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
            Pictures here: BMW 7 Series
            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
            It might need half a starsystem to turn around,
            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Heerlijke luide Dodge Viper GTS!

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video

Wat klinkt ie toch goed!

Comment

• a good car to use. like much.

Comment

• Nog maar een van dezelfde auto dan! Hoe verder weg hoe beter die klinkt!

+ YouTube Video

Comment

• Deze namiddag ritje met Viper RT10 mogen maken (eigenaar is familie en heeft de wagen al +-15 jaar).
                      Side pipes waren bij deze gesloten (anders zou volgens eigenaar het geluid veel harder hoorbaar zijn).
                      DSCN2159.JPGDSCN2160.JPGDSCN2161.JPG
                      Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                      www.musclecarrent.be

Comment

• En was (is) verboden in Europa => Europese versies allemaal uitlaat achteraan

Comment

• Geweldige kar! Een rode RT/10 is de mooiste Viper ooit!
                          is die trouwens te huur? Ik zie daar een site op staan maar kan hem niet goed lezen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk Berichten
                            Geweldige kar! Een rode RT/10 is de mooiste Viper ooit!
                            is die trouwens te huur? Ik zie daar een site op staan maar kan hem niet goed lezen...
                            Even kijken in onderschrift fille001 kan veel duidelijk maken.

Ik vind het wel straf dat je een Viper kan inschrijven als taxi (1-TX...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk Berichten
                              Geweldige kar! Een rode RT/10 is de mooiste Viper ooit!
                              Ik vind het persoonlijk ook de mooiste Viper ook , al denk ik dat een SRT10 al een pak meer dagelijks inzetbaar zou zijn als deze. En binnen enkele jaren al mogelijk als Oldtimer , dus taksen veel lager enz.
                              Wagen is van familie van mij en is te huur , wel steeds met begeleiding van de eigenaar of een van zijn medewerkers. (dreamcarrent). Je kan zelf rijden of meerijden , al is zelf rijden natuurlijk veel leuker.

Oorspronkelijk geplaatst door pdh Bekijk Berichten

Ik vind het wel straf dat je een Viper kan inschrijven als taxi (1-TX...)
                              Wagen word niet gebruikt voor persoonlijk gebruik enkel vervoer van personen , trouwers , luchtdopen... Hierdoor is het mogelijk met een Taxi plaat.
                              Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                              www.musclecarrent.be

Comment

• Comment

• Dodge Viper SRT10 by poolhaas1, on Flickr

Dodge Viper SRT10 by poolhaas1, on Flickr

Comment

• 1996 Dodge Viper GTS - Jay Leno's Garage

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Dodge Viper RT/10: held uit het verleden

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• The 2008 Dodge Viper ACR Was a Crazy, Hardcore, Track Car

Comment

Working...
                                        X