Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eindelijk een topic die deze zalige wagen aangaat! (jammergenoeg niet zoveel elisefans als viperfans hier)
Ik vind de Viper een van de meest karaktervolle wagens ooit! Pure amerikaanse kracht, symbool voor de VS-wagens, tegelijk mooi en sterk, origineel concept (vrachtwagenmotor in sportwagen), origineel design, zo bloedstollend mooi (voor zij die het genoegen h gehad er al een in't echt tegen te komen), ...
...MAAR! een zeer onhandige wagen, vreet als geen ander in je budget en is totaal onpraktisch. Als je er regelmatig mee gaat rijden (echt rijden) lig je algauw aan een torenhoge bandenrekening, om nog maar te zwijgen over de kosten van belastingen, aankoop en verbruik. Peperduur dus. En in de eerste srt-10 's zaten zelfs geen deurklinken langs de buitenkant. (heb ik zelf kunnen vaststellen) en je stoffen dak kan nog geen 120 km/h aan en laat direct regen door.
maw: een echte wagen voor wie er zo 10 heeft staan: voor de gelegenheid of voor de verzameling. In ieder geval heb je er massa's geld voor nodig!
De mooiste foto's die ik zo op het eerste moment tegenkwam:
@BMW power :ik heb die even opgezocht en dat is een Dodge Viper Hennessey Venom 650 R.
Dat zijn wel heel straffe Vipers ik dacht dat er zo een bij de top 3 van snelst aceleraties heb zien staan.
De topsnelheid ligt rond de 370 km/u
Waanzinnig
voor op de openbare weg denk ik toch dat het niet praktisch is om met deze bolide te rijden. Als je de baan wil opkomen moet je je wagen eerst tot op het midden van de weg rijden vooralleer je iets kan zien. Die snuit is veel te lang. :
wtf ?!? waar dat sommige mensen toch over kunnen zagen
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
@BMW power :ik heb die even opgezocht en dat is een Dodge Viper Hennessey Venom 650 R.
Dat zijn wel heel straffe Vipers ik dacht dat er zo een bij de top 3 van snelst aceleraties heb zien staan.
De topsnelheid ligt rond de 370 km/u
Waanzinnig
Featuring the most incredible supercars, exotics, bespoke cars, one-off builds, & racing cars. Daily news, photo galleries, & guides. Made by & for petrolheads.
Allereerst wil ik zeggen dat dit al lang een droomwagen van me is. Ik hoop dat ik later kan zeggen, dit is mijne Viper.
Ik heb daarom wat moeite gedaan en wat foto's gezocht. (nu niet zelf getrokken, m.u.z. van een paar dan.. )
En wat zelfgetrokken foto's: (die hier nog niet staan denk ik)
Een interessant tipje overigens. Wist je dat die blauwe Viper, die hier op pagina 2 staat geloof ik geen gewone Viper is? Maar ook geen Henessey? Dat is een Viper met een straalmotor. (tip: zie luchtinlaat). Deze werd ooit gebruikt tijdens de serie Viper. (mijn lievelingsserie vroeger).
Daar herkende ik deze van.
sorry als ik off topic ga ma er was toch vroeger een serie da over ne viper ging , schone auto maar mag wel door een europees merk worden gemoderniseerd
sorry als ik off topic ga ma er was toch vroeger een serie da over ne viper ging , schone auto maar mag wel door een europees merk worden gemoderniseerd
Je gaat helemaal niet Off-topic
Idd, de serie Viper,maar daar staat al iets van op pagina 1 !
Comment