Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VIPER LOVERS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik vond de vorige versie veel mooier!!! Da was een echt 'monster'!!!!

PS: was er daar ook geen dwaze serie van??

Comment

Eindelijk een topic die deze zalige wagen aangaat! (jammergenoeg niet zoveel elisefans als viperfans hier)

Ik vind de Viper een van de meest karaktervolle wagens ooit! Pure amerikaanse kracht, symbool voor de VS-wagens, tegelijk mooi en sterk, origineel concept (vrachtwagenmotor in sportwagen), origineel design, zo bloedstollend mooi (voor zij die het genoegen h gehad er al een in't echt tegen te komen), ...

...MAAR! een zeer onhandige wagen, vreet als geen ander in je budget en is totaal onpraktisch. Als je er regelmatig mee gaat rijden (echt rijden) lig je algauw aan een torenhoge bandenrekening, om nog maar te zwijgen over de kosten van belastingen, aankoop en verbruik. Peperduur dus. En in de eerste srt-10 's zaten zelfs geen deurklinken langs de buitenkant. (heb ik zelf kunnen vaststellen) en je stoffen dak kan nog geen 120 km/h aan en laat direct regen door.

maw: een echte wagen voor wie er zo 10 heeft staan: voor de gelegenheid of voor de verzameling. In ieder geval heb je er massa's geld voor nodig!

De mooiste foto's die ik zo op het eerste moment tegenkwam:

(bronnen: http://www.supercars.net , http://www.supercarsite.net , http://www.google.be )

Comment

prachtig automobielke!!!
        de nieuwe SRT-10 is echt wel prachtig! weet er iemand eigenlijk of er ook een opvolger voor de GTS-Coupé op komst is?

Comment

De nieuwe SRT-10 vind ik ook een knappe wagen. Misschien zelfs mooier dan de vorige.

De Viper blijft een icoon. Vooral een Amerikaans icoon dan. Ik vind hem impressionant en hij maakt een zalig geluid.

Comment

DE nieuwe en de oude vind ik even schoon het is een goede opvolger voor de rt/10

Comment

prachtig automobielke!!!
              de nieuwe SRT-10 is echt wel prachtig! weet er iemand eigenlijk of er ook een opvolger voor de GTS-Coupé op komst is?

Dat zou kunnen,ik heb een paar jaar geleden op het bedrijfsvoertuigensalon een nieuwe viper coupé zien staan

Comment

@wotr:Ik ben ook een hevige elise fan.Die staat op nummer 2 bij mijn favoriete sportwagens !Maar voor mij is de Viper de nummer 1 !

Comment

Ik heb een GTS gevonden met een iets andere voorbumper, ook wel mooi.

Comment

@BMW power :ik heb die even opgezocht en dat is een Dodge Viper Hennessey Venom 650 R.
                    Dat zijn wel heel straffe Vipers ik dacht dat er zo een bij de top 3 van snelst aceleraties heb zien staan.
                    De topsnelheid ligt rond de 370 km/u
                    Waanzinnig

Comment

Hier nog wat schone foto's van de Hennessey versies

Deze gaat naar 100 km/u in 2.2 seconden !

[img]http://www.fast-autos.net/hennessey/1000tt5.jpg[img]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WTR
                        Prachtige wagen voor op circuit !!

voor op de openbare weg denk ik toch dat het niet praktisch is om met deze bolide te rijden. Als je de baan wil opkomen moet je je wagen eerst tot op het midden van de weg rijden vooralleer je iets kan zien. Die snuit is veel te lang. :
                        wtf ?!? waar dat sommige mensen toch over kunnen zagen
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                          @BMW power :ik heb die even opgezocht en dat is een Dodge Viper Hennessey Venom 650 R.
                          Dat zijn wel heel straffe Vipers ik dacht dat er zo een bij de top 3 van snelst aceleraties heb zien staan.
                          De topsnelheid ligt rond de 370 km/u
                          Waanzinnig
                          Wow!!! :o

Comment

ik heb een viper gevonden in een top 3 van acceleraties, het is wel een andere: de hennessey viper venom 800TT: 0-60MPH: 2.7sec.
                            Featuring the most incredible supercars, exotics, bespoke cars, one-off builds, & racing cars. Daily news, photo galleries, & guides. Made by & for petrolheads.

bij de topsnelheden heb ik geen viper gevonden.

Comment

Allereerst wil ik zeggen dat dit al lang een droomwagen van me is. Ik hoop dat ik later kan zeggen, dit is mijne Viper.
                              Ik heb daarom wat moeite gedaan en wat foto's gezocht. (nu niet zelf getrokken, m.u.z. van een paar dan.. )

En wat zelfgetrokken foto's: (die hier nog niet staan denk ik)

Comment

Een interessant tipje overigens. Wist je dat die blauwe Viper, die hier op pagina 2 staat geloof ik geen gewone Viper is? Maar ook geen Henessey? Dat is een Viper met een straalmotor. (tip: zie luchtinlaat). Deze werd ooit gebruikt tijdens de serie Viper. (mijn lievelingsserie vroeger).
                                Daar herkende ik deze van.

Comment

Héhé,topic van onder een dikke laag forum-stof gehaald
                                  En we beginnen met een vern**kte Viper:

't is toch wel erg hoe sommige mensen het uiterlijk van een wagen omzeep kunnen helpen

Comment

sorry als ik off topic ga ma er was toch vroeger een serie da over ne viper ging , schone auto maar mag wel door een europees merk worden gemoderniseerd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speed cat
                                      sorry als ik off topic ga ma er was toch vroeger een serie da over ne viper ging , schone auto maar mag wel door een europees merk worden gemoderniseerd
                                      Je gaat helemaal niet Off-topic
                                      Idd, de serie Viper,maar daar staat al iets van op pagina 1 !

Comment

zalig machien gewoon en zeker als je er als eens hebt ingezeten en eens met mee gerden hebt.
                                        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke
                                          zalig machien gewoon en zeker als je er als eens hebt ingezeten en eens met mee gerden hebt.
                                          LUCKY BASTARD !!!

Comment

Working...
                                          X