Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weet iemand misschien de het acceleratiecijfers/Hp/0-60Mph van de snelste auto's ter wereld ? Ik moet daar morgen een beetje meer over vertellen bij de les Mechanica Ik dacht dat een Viper daarbij was
Weet iemand misschien de het acceleratiecijfers/Hp/0-60Mph van de snelste auto's ter wereld ? Ik moet daar morgen een beetje meer over vertellen bij de les Mechanica Ik dacht dat een Viper daarbij was
En ne grijze ni te vergeten. Als ze de criminelen gingen aanvallen. Die goeie oude tijd toch :angel:
idd ,die serie herinner ik me nog ,keek daar vaak naar ,lekker brommende V10 ,en dan ineens een echte tank tegen de terroristen ,die wagen is misschien iets voor George Bush ?
Comment