Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VIPER LOVERS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckHeb je enig idee van rondetijden? Is deze Viper toekomstig FIA-GT materiaal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door nlsOorspronkelijk geplaatst door Peterke
Zijn er cijfers? optrektijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotrDe foto van Blackfox toont het prototype dacht ik. Daar is al een raceversie van afgeleid, maar à ls er nog een custom-coupé komt zal ie wel nog aangepast worden. Hij bestaat alleszins nog niet.
Inderdaad CONCEPT voor de SRT-10 er was,om aan te tonen hoe diezelfde SRT-10 er ging uitzien.
Dan werd er een zogoed als definitieve SRT-10 getoont in 2001,en daarna ging ie in productie.
Dodge wil niks lossen over een mogelijk opvolger van de GTS,maar 't lijkt me een logisch.Ze hebben al een SRT-10 Carbon getoont,met hardtop,er rijdt al een Competition Coupé (nieuwe GTS/R) met een vast dak rond,dus lijkt me een coupé een logische stap,temeer ook omdat die ook van de vorige RT/10 werd afgeleid.
Alleen kan het even duren.Toen 13 jaar geleden de RT/10 in productie ging duurde het ook 5 jaar eer de GTS van zich liet horen,hopelijk laat hij nu niet zo lang op zich wachten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door wotrDe foto van Blackfox toont het prototype dacht ik. Daar is al een raceversie van afgeleid, maar à ls er nog een custom-coupé komt zal ie wel nog aangepast worden. Hij bestaat alleszins nog niet.
Inderdaad CONCEPT voor de SRT-10 er was,om aan te tonen hoe diezelfde SRT-10 er ging uitzien.
Dan werd er een zogoed als definitieve SRT-10 getoont in 2001,en daarna ging ie in productie.
Dodge wil niks lossen over een mogelijk opvolger van de GTS,maar 't lijkt me een logisch.Ze hebben al een SRT-10 Carbon getoont,met hardtop,er rijdt al een Competition Coupé (nieuwe GTS/R) met een vast dak rond,dus lijkt me een coupé een logische stap,temeer ook omdat die ook van de vorige RT/10 werd afgeleid.
Alleen kan het even duren.Toen 13 jaar geleden de RT/10 in productie ging duurde het ook 5 jaar eer de GTS van zich liet horen,hopelijk laat hij nu niet zo lang op zich wachten...
Op de enige echte GSRT (?) zal het nog wel even wachten zijn denk ik.
Comment
-
Jongens hier lag veel stof op ( )
Even het topic nieuw leven inblazen,kijk 'es wat een lekker velgjes:
Comment
Comment