Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VIPER LOVERS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
    Die zilvere doet pijn aan mijn ogen,wansmakelijk gewoon
    Maar is dat gene klaar om te racen?

Comment

• Voor 125 000 dollar is deze de uwe :

ebay

Comment

• belcar-viper :

racingworld.be

Comment

• De schrik van de Porsches & BMW's

Comment

• Heb je enig idee van rondetijden? Is deze Viper toekomstig FIA-GT materiaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
              Heb je enig idee van rondetijden? Is deze Viper toekomstig FIA-GT materiaal?
              Snelste ronde op Zolder was iets van een 1.39.xxx dacht ik, wel een van de eerste keren dat hij reed (ter vergelijking : Corvette C5R rijdt 1.29.3xx, Viper van Kumpen 1.30.1xx)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke

Afschuwelijke side-skirts
                nls2000

Comment

belcar-viper :

racingworld.be
                  Zal deze eigenlijk rijden tijdens de 24u van Spa?

Comment

This Car Has Never Seen a racetrack

En wij moeten dat geloven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                      Oorspronkelijk geplaatst door Peterke

Zijn er cijfers? optrektijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                        Oorspronkelijk geplaatst door nls
                        Oorspronkelijk geplaatst door Peterke

Zijn er cijfers? optrektijden?
                        Ik denk niet dat er cijfers bij zijn maar als je de beschrijving leest zie je daar o.a nitrous staan dus die wagen zal waarschijnlijk wel rap voorruit gaan.

Comment

• Is de nieuwe Viper ook in coupe versie verkrijgbaar of alleen in cabrio?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door colpi_GTA
                            Is de nieuwe Viper ook in coupe versie verkrijgbaar of alleen in cabrio?
                            Hier is hij toch van afgeleid geloof ik:

Comment

• Dit is een raceversie. Een coupé is er nog niet te koop van de huidige.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                              cc

Comment

• De foto van Blackfox toont het prototype dacht ik. Daar is al een raceversie van afgeleid, maar àls er nog een custom-coupé komt zal ie wel nog aangepast worden. Hij bestaat alleszins nog niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr
                                  De foto van Blackfox toont het prototype dacht ik. Daar is al een raceversie van afgeleid, maar àls er nog een custom-coupé komt zal ie wel nog aangepast worden. Hij bestaat alleszins nog niet.
                                  Oef,gelukkig verbeterde jij het al,shame on you foxie !
                                  Inderdaad CONCEPT voor de SRT-10 er was,om aan te tonen hoe diezelfde SRT-10 er ging uitzien.
                                  Dan werd er een zogoed als definitieve SRT-10 getoont in 2001,en daarna ging ie in productie.
                                  Dodge wil niks lossen over een mogelijk opvolger van de GTS,maar 't lijkt me een logisch.Ze hebben al een SRT-10 Carbon getoont,met hardtop,er rijdt al een Competition Coupé (nieuwe GTS/R) met een vast dak rond,dus lijkt me een coupé een logische stap,temeer ook omdat die ook van de vorige RT/10 werd afgeleid.
                                  Alleen kan het even duren.Toen 13 jaar geleden de RT/10 in productie ging duurde het ook 5 jaar eer de GTS van zich liet horen,hopelijk laat hij nu niet zo lang op zich wachten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                    Oorspronkelijk geplaatst door wotr
                                    De foto van Blackfox toont het prototype dacht ik. Daar is al een raceversie van afgeleid, maar àls er nog een custom-coupé komt zal ie wel nog aangepast worden. Hij bestaat alleszins nog niet.
                                    Oef,gelukkig verbeterde jij het al,shame on you foxie !
                                    Inderdaad CONCEPT voor de SRT-10 er was,om aan te tonen hoe diezelfde SRT-10 er ging uitzien.
                                    Dan werd er een zogoed als definitieve SRT-10 getoont in 2001,en daarna ging ie in productie.
                                    Dodge wil niks lossen over een mogelijk opvolger van de GTS,maar 't lijkt me een logisch.Ze hebben al een SRT-10 Carbon getoont,met hardtop,er rijdt al een Competition Coupé (nieuwe GTS/R) met een vast dak rond,dus lijkt me een coupé een logische stap,temeer ook omdat die ook van de vorige RT/10 werd afgeleid.
                                    Alleen kan het even duren.Toen 13 jaar geleden de RT/10 in productie ging duurde het ook 5 jaar eer de GTS van zich liet horen,hopelijk laat hij nu niet zo lang op zich wachten...
                                    Ik wist wel dat het niet de echte was, maar wel dat de SRT-10 ervan afgeleid is
                                    Op de enige echte GSRT (?) zal het nog wel even wachten zijn denk ik.

Comment

• Neenee,de Competition Coupé rijdt al,is eigenlijk de nieuwe GTS/R zoals ik al zei

Comment

• Jongens hier lag veel stof op ( )
                                        Even het topic nieuw leven inblazen,kijk 'es wat een lekker velgjes:

Comment

• Een schitterende combinatie, al zeg ik het zelf...

Comment

Working...
                                          X