Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VIPER LOVERS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door PeeKaOorspronkelijk geplaatst door TT2ik gaan drekt altijd naar ferrari en zo, dan staat daar nog niks volk, en knak mooie pics trekken!
ik had gelezen 'naar DE ferrari enzo...' nu gij die 'en zo' zet zien ik het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door PeeKaOorspronkelijk geplaatst door TT2ik gaan drekt altijd naar ferrari en zo, dan staat daar nog niks volk, en knak mooie pics trekken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door super 7Oorspronkelijk geplaatst door drive and funIs de nieuwe Viper nu al gehomologeerd voor Europese races ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyNee,als ik mij niet vergis is de maximale cilinderinhoud 8 liter,die van de nieuwe is 8.3 liter
In Amerika is 'ie wel actief,en in Zolder is er wel een die regelmatig komt testen...hopelijk toch een oplossing mogelijk.
Comment
-
Die spoilers hoefden idd toch echt niet hoor. Ook achteraan niet. Geef mij maar eentje zonder spoilers, in het blauw en met twee witte strepen over. In het zwart met dezelfde strepen, mag eigenlijk ook wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakDie spoilers hoefden idd toch echt niet hoor. Ook achteraan niet. Geef mij maar eentje zonder spoilers, in het blauw en met twee witte strepen over. In het zwart met dezelfde strepen, mag eigenlijk ook wel.
Comment
-
Ik ben nu wel geen Viper-lover, maar per abuis ben ik hier gesukkeld.
De Viper GTS met bouwjaar 1997 kostte indertijd zo'n 3.000.000 belgische frank, en is vrij waardevast. Exemplaren voor minder dan 50.000 euro vind je niet gauw.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakDie spoilers hoefden idd toch echt niet hoor. Ook achteraan niet. Geef mij maar eentje zonder spoilers, in het blauw en met twee witte strepen over. In het zwart met dezelfde strepen, mag eigenlijk ook wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door xius001Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakDie spoilers hoefden idd toch echt niet hoor. Ook achteraan niet. Geef mij maar eentje zonder spoilers, in het blauw en met twee witte strepen over. In het zwart met dezelfde strepen, mag eigenlijk ook wel.
edit: kdacht trouwens dat spoilers vooral dienden voor een beter wegligging in bochten
Comment
Comment