Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VIPER LOVERS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
    Oorspronkelijk geplaatst door TT2
    ik gaan drekt altijd naar ferrari en zo, dan staat daar nog niks volk, en knak mooie pics trekken!
    eh? de Enzo op het salon '04? Kan ik mij niet voor de geest halen hoor...wel de carrera GT, maar een enzo?....neeuh
    Ik heb één klein detail aan TT2 z'n zin toegevoegd, lees het nu nog 'es ...
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
      Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
      ik gaan drekt altijd naar ferrari en zo, dan staat daar nog niks volk, en knak mooie pics trekken!
      eh? de Enzo op het salon '04? Kan ik mij niet voor de geest halen hoor...wel de carrera GT, maar een enzo?....neeuh
      haajaa

ik had gelezen 'naar DE ferrari enzo...' nu gij die 'en zo' zet zien ik het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
        Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
        hehe ja, hij zal dat wel bedoeld hebben

Comment

• Is de nieuwe Viper nu al gehomologeerd voor Europese races ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drive and fun
            Is de nieuwe Viper nu al gehomologeerd voor Europese races ?
            Ik denk dat wel waarom zou hij daar niet kunnen meerijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door super 7
              Oorspronkelijk geplaatst door drive and fun
              Is de nieuwe Viper nu al gehomologeerd voor Europese races ?
              Ik denk dat wel waarom zou hij daar niet kunnen meerijden?
              Ik meen lange tijd geleden dat te hebben gelezen,maar ik kan fout zijn.

Comment

• Nee,als ik mij niet vergis is de maximale cilinderinhoud 8 liter toegelaten in Europese races,die van de nieuwe is 8.3 liter

In Amerika is 'ie wel actief,en in Zolder is er wel een die regelmatig komt testen...hopelijk toch een oplossing mogelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                  Nee,als ik mij niet vergis is de maximale cilinderinhoud 8 liter,die van de nieuwe is 8.3 liter

In Amerika is 'ie wel actief,en in Zolder is er wel een die regelmatig komt testen...hopelijk toch een oplossing mogelijk.
                  Yep,dat was het

Comment

• Comment

• Als het een zwarte was, had ik nu een nieuwe achtergrond, helaas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duval
                        Als het een zwarte was, had ik nu een nieuwe achtergrond, helaas
                        Toch maar een lelijk gedacht om voor zon gepainte garage te gaan fotookes pakken hoor
                        Past totaal nie bij een viper ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duval
                          Als het een zwarte was, had ik nu een nieuwe achtergrond, helaas
                          Bij mij is hij wel de nieuwe achtergrond.

Comment

• fake foto.Dit is op basis van een officiele foto,gewoon die hangar derachter gezet.

Comment

• die ziet ze vliegen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr
                                die ziet ze vliegen...

amai die voorbumper, euhm is da een vorklift-optie ofzo? belachelijk

Comment

• Die spoilers hoefden idd toch echt niet hoor. Ook achteraan niet. Geef mij maar eentje zonder spoilers, in het blauw en met twee witte strepen over. In het zwart met dezelfde strepen, mag eigenlijk ook wel.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                    Die spoilers hoefden idd toch echt niet hoor. Ook achteraan niet. Geef mij maar eentje zonder spoilers, in het blauw en met twee witte strepen over. In het zwart met dezelfde strepen, mag eigenlijk ook wel.
                                    Veel plezier als je eens wat harder dan 200 ofzo rijdt zonder je spoilers

Comment

• Ik ben nu wel geen Viper-lover, maar per abuis ben ik hier gesukkeld.

De Viper GTS met bouwjaar 1997 kostte indertijd zo'n 3.000.000 belgische frank, en is vrij waardevast. Exemplaren voor minder dan 50.000 euro vind je niet gauw.
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                        Die spoilers hoefden idd toch echt niet hoor. Ook achteraan niet. Geef mij maar eentje zonder spoilers, in het blauw en met twee witte strepen over. In het zwart met dezelfde strepen, mag eigenlijk ook wel.
                                        Alsof je spoilers nodig hebt om 250 te rijden. Die achterkant is al een spoiler op zich. Nog ni opgemerkt? Hij zal wel voldoende druk op de voorwielen houden hoor. Een BMW of Mercedes, geraakt ook vlot boven de 200 km/h en die heeft toch ook geen spoilers nodig hé. :p
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                          Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                          Alsof je spoilers nodig hebt om 250 te rijden. Die achterkant is al een spoiler op zich. Nog ni opgemerkt? Hij zal wel voldoende druk op de voorwielen houden hoor. Een BMW of Mercedes, geraakt ook vlot boven de 200 km/h en die heeft toch ook geen spoilers nodig hé. :p
                                          Niet iedere Bmw of Mercedes heeft 384 pk onder de motorkap hé ( de M's en de Amg's uitgezonderd), het gaat trouwens niet over het feit dat je 200 kan rijden met spoilers of niet, het is de manier waarop je aan 200 per uur rijdt

edit: kdacht trouwens dat spoilers vooral dienden voor een beter wegligging in bochten

Comment

Working...
                                          X