Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben nog altijd wel een zekere opelfan, maar ik heb moeten vaststellen dat het bijna allemaal "oude" modellen of classics zijn! Moest ik morgen één van m'n auto's de vernieling inrijden en een opvolger moet gezocht, ik zou niet weten welke Opel dat zou worden In het huidige gamma vind ik alleen nog een Astra GTC of een Vectra GTS écht leuk.
Een overzichtje (heden en toekomst)
Corsa A-B-C
Corsa D
Ik heb gisteren nog eens zo'n D gezien... brrr, dat klopt toch langs geen kanten.
Kadett A tot en met Astra G tot voor de C
Astra H... alle ja het gaat nog bij deze.
Vectra's A & B hebben me altijd weinig aangesproken, de huidige is dus wel een verbeterering.
Tigra A
Tigra TT -> dik en dom.
Speedster
GT... twijfel
Agila, Meriva, Zafira... brrrr!
Waarom is er geen Omega meer?
Waar zijn de Ascona's, de Manta's, de Calibra's, Admirals en andere Commodores... ?
Monza & Senator
Ik heb dit nu wel meer bij huidige wagens, mtt mijn goesting niet vinden...
Ik moet je helaas ook gelijk geven
Vectra C en Astra H zijn in mijn ogen 2 erg mooie wagens. De rest is niet echt men ding . Ook ik vind de Corsa D maar een weird geval, de antara is helemaal men ding niet.
Nu is het zo dat ik dit bij elk merk aan de hand heb.
Dit zijn de wagens die ik nieuw nog zou kopen:
-Vectra C sedan of GTS
-Astra H Caravan, 5-Deurs of Twintop (GTC is nog steeds mijn ding niet)
-Renault Mégane Grandtour
-Dacia Logan Sedan
-Mercedes New C-klasse
Dit zijn zowat de enige auto's die echt het gevoel oproepen van, 'waw', wat is men auto mooi.
Kweet et klinkt raar, maar voor mij is dat een mooie auto Daarstraks trouwens een MARGINALE logan gezien:
Een volledige standaard 1.4, toreadorrood, velgen gewoon zwart gespoten, overal grijze tribals geplakt en texten zoals: fully tuned meeting car en NOS inside, en als kers op de taart zo'n megahoge universele DTM-spoiler van auto-5 op de koffer gevezen 100m verder stond dan weer een golf 4 rabbit waarbij alle sierlijsten vervangen waren door een soort roos plaksel vol glitterkes, rond de lichten en de ramen chromé lijstjes geplakt, en de volledige auto was voorzien van roze details
Kweet et klinkt raar, maar voor mij is dat een mooie auto Daarstraks trouwens een MARGINALE logan gezien:
Een volledige standaard 1.4, toreadorrood, velgen gewoon zwart gespoten, overal grijze tribals geplakt en texten zoals: fully tuned meeting car en NOS inside, en als kers op de taart zo'n megahoge universele DTM-spoiler van auto-5 op de koffer gevezen 100m verder stond dan weer een golf 4 rabbit waarbij alle sierlijsten vervangen waren door een soort roos plaksel vol glitterkes, rond de lichten en de ramen chromé lijstjes geplakt, en de volledige auto was voorzien van roze details
ben jij in Aarschot geweest?
@ hierboven: GTC met panaramisch dak en GT/E is natuurlijk om duimen en vingers van af te likken. Opel op z'n best
Comment