Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik denk dat er in het begin nog niet zoveel korting zal zijn op een Insignia... Maar 14 en 16% Is wel niet slecht. Is dat met die acties die ze doen? Of prijs onderhandeld?
Nee, we spreken hier over personeelskorting.
Ik heb recht op 'rechthebbende korting', dat is 2% minder als mijn familielid die bij Opel werkt.
Als het 20% zou zijn zoals TCT zegt, zou ik dat zeker niet erg vinden
De Vectra GTS kon je nog bestellen tot 18 augustus. De break-versie zelfs nog tot 15 september, dus de Vectra-liefhebbers komen nog aan hun trekken.
Klopt, de break kan je nog bestellen. Ik ben zelf nog in blijde verwachting van mijn Vectra Break. Hij zou maandag zijn toegekomen in Belgïe, nu wachten op de transport naar mijn dealer. Niet gezond dat wachten
Klopt, de break kan je nog bestellen. Ik ben zelf nog in blijde verwachting van mijn Vectra Break. Hij zou maandag zijn toegekomen in Belgïe, nu wachten op de transport naar mijn dealer. Niet gezond dat wachten
Cool, een OPC-line dan nog wel, ik wacht al vol ongeduld op de eerste foto's! Tijdje geleden heb ik er eentje zien staan, ferm..
Comment