Wordt de Signum niet meer verkocht?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Wordt de Signum niet meer verkocht?BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk denk dat er in het begin nog niet zoveel korting zal zijn op een Insignia... Maar 14 en 16% Is wel niet slecht. Is dat met die acties die ze doen? Of prijs onderhandeld?
Ik heb recht op 'rechthebbende korting', dat is 2% minder als mijn familielid die bij Opel werkt.
Als het 20% zou zijn zoals TCT zegt, zou ik dat zeker niet erg vindenOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Wordt de Signum niet meer verkocht?Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenEnkel nog de stockmodellen. De Vectra break is als enige nog te bestellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZou er nog een nieuwe komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenGeen idee of die hier eigenlijk ooit geplaatst is...
WTF!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenduidelijke photoshop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenDe Vectra kunt ge al een tijdje niet meer bestellen hoor.
BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenDe Vectra GTS kon je nog bestellen tot 18 augustus. De break-versie zelfs nog tot 15 september, dus de Vectra-liefhebbers komen nog aan hun trekken.
Comment
-
Corsa S2000, vanaf volgend jaar in het IRC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenduidelijke photoshop.
Comment
-
De eerste spypics van de Insignia OPC zijn binnengerold:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk BerichtenKlopt, de break kan je nog bestellen. Ik ben zelf nog in blijde verwachting van mijn Vectra Break. Hij zou maandag zijn toegekomen in Belgïe, nu wachten op de transport naar mijn dealer. Niet gezond dat wachten
Comment
-
Comment