Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    En dan den oude kopen met een serieuze korting

Ik heb trouwens weinig gehoord van eindereeks kortingen op de Vectra!
    Oorspronkelijk geplaatst door pieterken9 Bekijk Berichten
    Nochtans zijn ze wel vrij groot hoor (tot 8000€) je moet maar eens kijken op de site bij de stockwagens.
    Kortingen gaan tot 35%
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Het is al ik-weet-niet-hoelang dat je navi en lederen zetels gratis erbij krijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
        Het is al ik-weet-niet-hoelang dat je navi en lederen zetels gratis erbij krijgt.
        De laatste weken moest je €200 betalen.
        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieterken9 Bekijk Berichten
          Nochtans zijn ze wel vrij groot hoor (tot 8000€) je moet maar eens kijken op de site bij de stockwagens.
          Ah, toch?
          Ja, ik had er vrij weinig van gehoord, vandaar.

Om een of andere vreemde reden geraak ik met deze computer nooit op die site van de stock wagens
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Avond!

Vond het weer eens de hoogste tijd dat er weer een mijn auto tread aangemaakt moest worden, over ons merk .

Dus bij deze staat mijn trots er ook tussen: 2007 Opel Astra GTC 1.6 Executive.

Meer gegevens bij " Mijn Auto" natuurlijk.

Fijne avond

Groet,

D'n Burgermeister

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieterken9 Bekijk Berichten
              Hallo,

Hier thuis staan ze op het punt een nieuwe Astra te bestellen, alleen twijfelen ze nog of ze een electrisch panoramadak zouden nemen of niet. Ik vroeg me af of dit eigelijk wel kwalitatief goed is? Gaat het niet lekken na een aantal jaren? Iemand ervaring hiermee?
              En nog een klein vraagje, heeft iemand hier ervaring met de cd70 navi van opel? zowel positief als negatief, alle info is welkom.

Mvg,

Pieter
              Die CD70 doet goed zijn werk en de integratie met de boordcomputer is een pak beter dan in onze A3 en dat systeem is toch merkelijk duurder. Ik heb er nooit problemen mee gehad en de bediening is heel eenvoudig en vlot. De plaatsing van het scherm is ook heel goed.
              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Met dat kutweer krijg ik de bedrijfstemperatuur van de Vectra niet hoger dan 60 ° op de 18 km dat ik naar mijn werk rij. Aangezien de meter pas op 70° begint bougeert dat dus géén mm.
                Nog iemand met deze ervaring?
                www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                  Met dat kutweer krijg ik de bedrijfstemperatuur van de Vectra niet hoger dan 60 ° op de 18 km dat ik naar mijn werk rij. Aangezien de meter pas op 70° begint bougeert dat dus géén mm.
                  Ja...

met een Golf

een dichtvriezen dat die deuren doen: rommel !

De Tigra heeft nog geen meter gereden in 2009

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                    Ja...

met een Golf

een dichtvriezen dat die deuren doen: rommel !

De Tigra heeft nog geen meter gereden in 2009
                    Auto's uit 2006pff

Met dit weer zou ik tigger ook laten staan veel te schoon om in die vuil ellende te rijden.
                    www.opelklassiek.be

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

www.opelklassiek.be

Comment

• Miljaar... en ik herken de plaats niet

Comment

Met dat kutweer krijg ik de bedrijfstemperatuur van de Vectra niet hoger dan 60 ° op de 18 km dat ik naar mijn werk rij. Aangezien de meter pas op 70° begint bougeert dat dus géén mm.
                          Ben een paar weken geleden naar Genk gereden, vanuit Beerse en temperatuurmeter is ook ni van z'n 'parkeerplaats' geraakt, altijd autostrade aan 130km/u doet 'em ook ni echt veel toeren...
                          2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

Misschien dat je metertje kapot is? Blaast hij warm na +/- 10 km?

Comment

• Woon-werk is 18km bij mij en verwarming werkt prima hoor.
                              Zafira slaapt altijd buiten ook

Comment

• Verwarming werkt ook prima hoor! maar het metertje raakt niet aan de bedrijfstemperatuur van +-85°.
                                Overigens lukt het nu bij -5 enz weer wel.
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Ik heb het ook eens gemerkt toen we niet sneller dan 90 mochten. Na 15km had het naaldje niet eens bewogen, terwijl hij wel aan de 90° geraakt als ik tegen 110 naar het werk rijd.

Warme lucht blaast hij bij mij na een 3tal km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                                    Ik heb het ook eens gemerkt toen we niet sneller dan 90 mochten. Na 15km had het naaldje niet eens bewogen, terwijl hij wel aan de 90° geraakt als ik tegen 110 naar het werk rijd.

Warme lucht blaast hij bij mij na een 3tal km.
                                    Bij mij ook een 3 km
                                    www.opelklassiek.be

Comment

• zou er nog ewwa af te pingelen zijn vd prijs van stockwagens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
                                        zou er nog ewwa af te pingelen zijn vd prijs van stockwagens?
                                        tuurlijk! dat zijn de wagens waar men moeilijk van af geraakt... daar MOET je afpingelen

Comment

Working...
                                        X