Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gelieve hier even te stemmen op Opel, daar jullie allemaal met een Opel rijden

Opel MOET de eerste plaats wegkapen [/QUOTE]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      Gelieve hier even te stemmen op Opel, daar jullie allemaal met een Opel rijden

Opel MOET de eerste plaats wegkapen
      Ik zou ik wel willen stemmen maar heb (voorlopig) geenen Opel.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Echt een koopje, deze Senator

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
          Echt een koopje, deze Senator
          idd
          www.opelklassiek.be

Comment

• Vandaag foto's gemaakt van deze ascona b 1.6s berlina automaat
            Bijgevoegde Bestanden
            2012 Opel Astra ST Ecoflex
            2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Vanbinnen zag ie er nog prima uit, van buiten roest aan de wielkasten, bovenop het spatbord, roesttikkeltjes op het dak,...
              Bijgevoegde Bestanden
              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Opelfreak, kan het zijn dat ik u gespot heb in Sint-Truiden, rond half 5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                  Opelfreak, kan het zijn dat ik u gespot heb in Sint-Truiden, rond half 5?

Neen Toen zat ik achter Leuven
                  Met welke wagen? want er rijdt nog een amber gold C-Kadett rond daar., wel een 4-deurs.
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                    Vandaag foto's gemaakt van deze ascona b 1.6s berlina automaat

Waar waar waar ?????
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                      Waar waar waar ?????
                      Ondertussen weet ik het al
                      www.opelklassiek.be

Comment

Neen Toen zat ik achter Leuven
                        Met welke wagen? want er rijdt nog een amber gold C-Kadett rond daar., wel een 4-deurs.
                        Yep, een amber gold Kadett C...

Comment

• Ik heb een probleem en was benieuwd of iemand van jullie dat ook al gehad heeft. Volgens wat ik op het internet tot nu toe gelezen heb en het fijt dat een collega van me het ook heeft blijken er toch wel meerdere van deze problemen te zijn.

Het gaat nl over de cruise control. Die weigert regelmatig van aan te gaan. Als hij dan al aan gaat, gaat hij onmiddelijk terug uit. Soms duurt het wat langer maar uitgaan doet hij.
                          Ze hebben in de garage de bediening al veranderd. Ze hadden hem uitgelezen en er was inderdaad melding van een fout met de bediening. Toen was het wat beter, maar nog niet wat het moest zijn.
                          Dan is hij de week erachter terug binnen geweest en nu is het nog erger. Toen hebben ze de schakelaar van de koppeling wat afgesteld.

Ik las op het internet dat contact spray zou helpen, maar dan moet ik om te beginnen de plastieken toetsen eraf krijgen en dan zou dat beter afgekoppeld worden voordat ik dat vol cotact spray spuit.
                          Weet iemand hier raad mee?

Tnx,
                          Dirk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk Berichten
                            Ik heb een probleem en was benieuwd of iemand van jullie dat ook al gehad heeft. Volgens wat ik op het internet tot nu toe gelezen heb en het fijt dat een collega van me het ook heeft blijken er toch wel meerdere van deze problemen te zijn.

Het gaat nl over de cruise control. Die weigert regelmatig van aan te gaan. Als hij dan al aan gaat, gaat hij onmiddelijk terug uit. Soms duurt het wat langer maar uitgaan doet hij.
                            Ze hebben in de garage de bediening al veranderd. Ze hadden hem uitgelezen en er was inderdaad melding van een fout met de bediening. Toen was het wat beter, maar nog niet wat het moest zijn.
                            Dan is hij de week erachter terug binnen geweest en nu is het nog erger. Toen hebben ze de schakelaar van de koppeling wat afgesteld.

Ik las op het internet dat contact spray zou helpen, maar dan moet ik om te beginnen de plastieken toetsen eraf krijgen en dan zou dat beter afgekoppeld worden voordat ik dat vol cotact spray spuit.
                            Weet iemand hier raad mee?

Tnx,
                            Dirk

Bij mij is de volledige SIM onder garantie vervangen, sindsdien al 25000 km gereden zonder probs.
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Prachtig:

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

www.opelklassiek.be

Comment

Bij mij is de volledige SIM onder garantie vervangen, sindsdien al 25000 km gereden zonder probs.
                                Bij mij is de SIM vervangen nadat de 3 weken oud was!!!! Was wel in oktober 2004, een hele tijd gelden dus... Maar sindsdien heeft hij 125000km zonder problemen gereden. Totdat ik in december wel zonder water gereden heb (rubber slangetje gesprongen), dus heel motorblik kapot gereden (neen, het waarschuwingslampje is niet gaan branden!!!). Sinds 1 januari is hij dus niet meer in mijn bezit, en de nieuwe Insignia ST wordt maar geleverd in juni. In de tussentijd rijd ik dus 5 maand met een Agila!! Leuk autootje hoor...

Comment

• Heeft er iemand van jullie al het Opel museum bezocht op de terreinen van Opel in Rüsselheim? Ben van plan, als het de moeite waard is, er in de zomer naartoe te rijden?
                                  2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                    Heeft er iemand van jullie al het Opel museum bezocht op de terreinen van Opel in Rüsselheim? Ben van plan, als het de moeite waard is, er in de zomer naartoe te rijden?

Nog niet bezocht, maar wil het wel absoluut eens doen.
                                    www.opelklassiek.be

Comment

Nog niet bezocht, maar wil het wel absoluut eens doen.
                                      ²²²²²

Comment

• Nog iemand iets gehoord over de (rooskleurige) toekomst van Opel?
                                        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Opel onafhankelijk

Comment

Working...
                                          X