Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Iemand van de Opelrijders hier die zijn verzekering ook bij Opel zelf heeft?
    Yep, wat wil je weten?

Btw, knappe Speedster hierboven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      Yep, wat wil je weten?

Btw, knappe Speedster hierboven
      Of de prijzen echt zo intressant zijn als ze beweren.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Opel GT bij Opel Buga in Sint-Truiden

Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Zijn er ook zwarte GTC modellen in 1:43 verkrijgbaar bij de Opel dealers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
            Opel DSS

1,299.00EUR

SPECIFICATIES
            - 7" kleuren LCD/TFT TOUCHSCREEN scherm
            - 4 x 50W vermogen
            - Eenvoudig aan te sluiten door gebruik van originele connectors
            - Stuurbediening mogelijkheid (enkel inleren)
            - Geïntegreerd Navigatiesysteem inclusief TeleAtlas software.
            - Inclusief SirF3 GPS antenne
            - SD poort voor NAVI
            - Speelt DVD video, MP3, WMA, MPEG1/2, JPEG, DivX
            - RDS FM/AM Tuner
            - Blue-tooth versie A2DP
            - Ingebouwde Dolby Digital 5.1 decoder

EXTRA AANSLUITINGEN
            - USB poort
            - 1x Digitale uitgang SPDIF
            - 2x composiet video uit + 1x RCA Audio uitgang
            - 1x RCA ingang Audio/Video
            - 6x RCA uitgang (Dolby Digital 5.1) (Center, Sub, Front, Rear)

OPTIONELE UITBREIDINGEN
            - Automatisch geschakelde achteruitrijcamera (€149,-)
            - Vier compacte parkeersensoren (€99,-)
            - Draadloos bandenspanningscontrole systeem. (€299,-)
            - iPod interface kabel (bijgesloten!)
            Op welke modellen past deze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
              Op welke modellen past deze?
              Aan de knik te zien, enkel de Astra peisek

Comment

Heeft de Zafira die ook niet?
                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

En icm boordcomputer, hoe werkt dit dan?

Comment

• Ik ga in het weekend trouwens gaan kunnen rondrijden met mijn GTC!!!

Comment

• Over enkele dagen ben ik de trotse eigenaar van een Astra GTC Kan al niet meer wachten tot ik mijn nummerplaat ga hebben!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                        Over enkele dagen ben ik de trotse eigenaar van een Astra GTC Kan al niet meer wachten tot ik mijn nummerplaat ga hebben!

Proficiat!!!!!!
                        Topic!
                        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                          Proficiat!!!!!!
                          Topic!

Dank U!

Topic gaat er dan zo snel mogelijk komen!

Ik heb een gevonden die mij perfect aanstond (2j oud).

Comment

Dank U!

Topic gaat er dan zo snel mogelijk komen!

Ik heb een gevonden die mij perfect aanstond (2j oud).

Ik ben erg blij voor je! Ik zal em ooit wel eens irl zien zeker.
                            Is het die Silver Lightning Sport???
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                              Ik ben erg blij voor je! Ik zal em ooit wel eens irl zien zeker.
                              Is het die Silver Lightning Sport???

Ik was al lang aan het uitkijken naar een en nu de stap dus gezet!

Het is een zwarte (sport) geworden, een 1.6 Benzine en OPC Line pack 1 met de ster spaak velgen.

Comment

Ik was al lang aan het uitkijken naar een en nu de stap dus gezet!

Het is een zwarte (sport) geworden, een 1.6 Benzine en OPC Line pack 1 met de ster spaak velgen.

amaai!
                                www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                  Heeft de Zafira die ook niet?
                                  Astra H en Zafira B hebben dezelfde middenconsole, enkel bovenaan zijn de ventilatiemonden anders

Comment

• De Opel Insignia die sinds november leverbaar is, is door het publiek goed ontvangen. In drie maanden tijd heeft Opel al 75.000 exemplaren van onze auto van het jaar 2009 verkocht. Om aan de grote vraag te kunnen blijven voldoen, gaat Opel extra productie draaien.
                                    In maart zal een aantal dagen extra worden gewerkt en vanaf mei worden er vaste shifts op de zaterdag ingepland. Hoewel de toekomst van Opel als dochter van het noodlijdende General Motors ietwat onzeker is, heeft het merk over de verkoop niets te klagen. In de eerste zeven werkdagen van maart verkocht Opel enkel in Duitsland alleen al 18.000 Opels. In dezelfde periode vorig jaar waren dat er 7.200. In de eerste 10 weken van 2009 verkocht Opel 90.000 auto’s, tegenover 63.000 in dezelfde periode vorig jaar.

Bron: www.autoblog.nl
                                    2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                      De Opel Insignia die sinds november leverbaar is, is door het publiek goed ontvangen. In drie maanden tijd heeft Opel al 75.000 exemplaren van onze auto van het jaar 2009 verkocht. Om aan de grote vraag te kunnen blijven voldoen, gaat Opel extra productie draaien.
                                      In maart zal een aantal dagen extra worden gewerkt en vanaf mei worden er vaste shifts op de zaterdag ingepland. Hoewel de toekomst van Opel als dochter van het noodlijdende General Motors ietwat onzeker is, heeft het merk over de verkoop niets te klagen. In de eerste zeven werkdagen van maart verkocht Opel enkel in Duitsland alleen al 18.000 Opels. In dezelfde periode vorig jaar waren dat er 7.200. In de eerste 10 weken van 2009 verkocht Opel 90.000 auto’s, tegenover 63.000 in dezelfde periode vorig jaar.

Bron: www.autoblog.nl
                                      dat is zowat +43%
                                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                        dat is zowat +43%
                                        Hoe noemt men dat weer in 't Engels?

A dead cat bounce...

Comment

• Zonet de eerste 60KM gereden met m'n GTC

Comment

Working...
                                          X