Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenMijn GTC,
Comment
-
Mooi hoor !
Benzine ?
Ik zie trommelkes achteraan, daarmee... .Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenMooi hoor !
Benzine ?
Ik zie trommelkes achteraan, daarmee... .
Een 1.6 is al eerder gezegd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenProficiat ! nogal een verschil met de F zeker
Thnx, dat verschil is ENORM!
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenWauw man, zo zie ik'm graag. Proficiat!
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenPrachtige GTC
OPC-line is knap
Have fun!
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenMooi hoor !
Benzine ?
Ik zie trommelkes achteraan, daarmee... .
Inderdaad, een 1.6Benzine
Comment
-
Ik dacht dat alle versies van de Astra H schijfremmen rondom hadden. Spijtig van die trommels, zeker met die 18".
Comment
-
een vraagje ivm het dvd-navigatiesysteem in de vectra break...
bij de instellingen kan je 3 keuzes maken van hoe de kaart getoond wordt: rijrichting boven, gecentreerd, noorden boven.
Die laatste twee doen volgens mij precies hetzelfde...
Bij gecentreerd zou ik echter verwachten dat de rijrichting continue naar boven gezet wordt en dan de kaart ook continue opschuift zodat de pijl altijd in het midden blijft staan.
Zijn er nog hier die dat ook zo ervaren? Of kan dat met een andere instelling zo gezet worden misschien?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
-
Geen nieuwe V6 diesel voor Cadillac en Opel
De lang verwachte 2.9 liter V6 diesel die het Italiaanse VMotori ontwikkelt voor General Motors, komt niet in de Cadillacs te liggen. Maar ook de Opel Insignia zou 'm niet krijgen.
Om het marktaandeel van Cadillac in Europa naar grotere hoogten te stuwen, was het de bedoeling een 2.9 liter V6 diesel van 250 pk aan te bieden in verschillende modellen. Onder meer de CTS, STS en de nieuwe SRX stonden op het verlanglijstje.
Cadillac heeft de diesel nu 'voor onbepaalde tijd uitgesteld'. De Cadillac BLS, het zustermodel van de Saab 9-3 is de enige Cadillac die als diesel leverbaar is.
Kroymans failliet
Het faillissement van de Amerikaanse tak van Kroymans, dat Cadillac in 25 Europese landen invoert, maakt de zaken er niet gemakkelijker op voor GM. Waarschijnlijk leidt een en ander naar een vroegtijdige breuk. Aanvankelijk liep het exclusiviteitsconctract van Kroymans tot 2011.
Cadillac, dat de laatste jaren in de VS een ware 'revival' meemaakte, hoopte aanvankelijk in Europa tegen 2010 zo'n 20.000 auto's per jaar te verkopen. Maar in 2008 waren dat er nog maar 4.556. Dat is zelfs 4,3 procent minder dan in 2007.
Dieselmarkten
Cadillac benadrukt dat er geen plannen zijn om Europa te verlaten. "We willen aanwezig zijn op de markten waar veel luxe auto's worden verkocht." Maar in Europa zijn dat vaak ook dieselmarkten. In die zin is het vreemd dat men precies de krachtige diesel in de rekken laat liggen.
De 2.9-liter V6 diesel wordt ontwikkeld door het Italiaanse VMotori, dat voor vijftig procent eigendom is van General Motors. De krachtbron was ook bedoeld voor de Opel Insignia, maar ook in dat model gaat de motor niet komen. Dat betekent dat alleen de nieuwe Saab 9-5 en de 9-4X nog op de lijst met kanshebbers staan om de V6 te voeren. (autoweek.nl/jvr)
27/03/09 15u39
Comment
Comment