Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    De papieren zeggen 100pk

Ik kan e rniks aan doen da Opel er nen 120pk heeft ingestoken hé

En laat me nu is geloven dat ik maar 100pk heb da streelt men ego
    Haha, hoe zijt ge daar op uit gekomen? En gij betaalt dus taks van een 100pk?
    Opel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Haha, hoe zijt ge daar op uit gekomen? En gij betaalt dus taks van een 100pk?
      Opel
      Stickerke op de motor wees op een 120pk versie en de prestaties en het verbruik liggen ook mee rin de lijn van een 120pk

Enja ik betaal taksen enzo voor 100pk, ook bij aankoop maar betaalt voor 100pk....

Comment

Stickerke op de motor wees op een 120pk versie en de prestaties en het verbruik liggen ook mee rin de lijn van een 120pk

Enja ik betaal taksen enzo voor 100pk, ook bij aankoop maar betaalt voor 100pk....
        Haha nice! Goeie deal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
          Derstraks sta ik aan de lichten achter een Astra G 1.7Dti 75PK, ik kon da spel nie volgen
          Heb dat trouwens al meer meegemaakt Mijne collega zijn astra H break 1.3cdti volg ik ook nie in het optrekken Betaal ik daarom voor 120Pk ???
          Mss dat het een 1800-tje was, en die grapjas daar een DTI plakaatje heeft opgeplakt.
          2012 Opel Astra ST Ecoflex
          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Waar kan je dat laten testen?

Comment

Da liegt dan toch aan het chaufeurke peisek

De vriend van men zuster rijdt met nen astra cdti met 90pk... en ik trek die met men "100pk" met de vingers in de neus naar huis...

Da zou natuurlijk kunnen Kzal de komende keer gewoon alles uit de kast jagen
              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                Mss dat het een 1800-tje was, en die grapjas daar een DTI plakaatje heeft opgeplakt.
                wie weet
                www.opelklassiek.be

Comment

Vertel is wat meer over die sticker Wie weet heb ik maar een 100PK erin zitten en ik mr dokken vr 120

We zullen eens moeten wisselen van auto om te zien of da verschil geeft
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Dan kom ik ook af om de 150 er eens tegen te zetten (uit nieuwsgierigheid hé).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                      Dan kom ik ook af om de 150 er eens tegen te zetten (uit nieuwsgierigheid hé).
                      Ok
                      www.opelklassiek.be

Comment

Vertel is wat meer over die sticker Wie weet heb ik maar een 100PK erin zitten en ik mr dokken vr 120

Bij Mc Clane zijne Vectra hebben ze het ook daarover gehad
                        2012 Opel Astra ST Ecoflex
                        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• das waar ook! niet meer aan gedacht
                          www.opelklassiek.be

Comment

Aan de linkerkant van u blok(van als je ervoor staat gezien) hangt een sticker

Z19DT = 120
                            Z19DTL = 100

Comment

• 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Opel

Hey

Wist ni waar het te posten,maar weet er iemand hoeveel korting je krijgt bij opel als je iemand kent dat er werkt?

dank bij voorbaat

Comment

• Kennen zal niet veel uithalen, enkel als je er zelf werkt kan je korting krijgen denk ik.
                                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Ik ken iemand en die zei dat hij ene bij opel kent en dat ik via die gast korting kon krijgen,normaal zou ik het aan hun vragen maar zie die bijna nooit.

btw zalige corsa dat jij hebt!

Die mazda is ook zalig!
                                    Last edited by ; 20/04/2009, 19:55.

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• bron.

Oorspronkelijk geplaatst door HLN 17/04/2009
                                        Opel beschikt over voldoende liquide middelen"

Volgens de Duitse krant Bild beschikt autobouwer Opel over voldoende liquide middelen om de volgende vier maanden zonder kleerscheuren door te komen. Een woordvoerder van het bedrijf wil geen commentaar geven op het bericht, maar zegt wel dat Opel inderdaad "liquide" is. Een bankroet van moederbedrijf General Motors, dat er onder druk van de Amerikaanse president Obama mogelijk zit aan te komen, zou bovendien geen onmiddellijke gevolgen hebben.

Opel is er in geslaagd voldoende middelen bijeen te brengen om een voor mei dreigend financieel gat te vermijden, luidt het. Dat zou vooral aan de Opel Insignia te danken zijn, de in november gelanceerde berline die de prijs 'Auto van het jaar 2009' kreeg. Van dat model werden al 85.000 bestellingen ontvangen.

In Bild zegt Klaus Franz, de voorzitter van de ondernemingsraad van Opel, dat er "genoeg tijd is om een Opel-Europa te creëren, dat een meer zelfstandige koers zou varen ten opzichte van GM". Er zou ook vooruitgang worden geboekt bij de zoektocht naar nieuwe investeerders voor Opel. (belga/bdr)
                                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Aan de linkerkant van u blok(van als je ervoor staat gezien) hangt een sticker

Z19DT = 120
                                          Z19DTL = 100

Ik heb nen 120
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X