Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Derstraks sta ik aan de lichten achter een Astra G 1.7Dti 75PK, ik kon da spel nie volgen
Heb dat trouwens al meer meegemaakt Mijne collega zijn astra H break 1.3cdti volg ik ook nie in het optrekken Betaal ik daarom voor 120Pk ???
Mss dat het een 1800-tje was, en die grapjas daar een DTI plakaatje heeft opgeplakt.
Ik ken iemand en die zei dat hij ene bij opel kent en dat ik via die gast korting kon krijgen,normaal zou ik het aan hun vragen maar zie die bijna nooit.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Volgens de Duitse krant Bild beschikt autobouwer Opel over voldoende liquide middelen om de volgende vier maanden zonder kleerscheuren door te komen. Een woordvoerder van het bedrijf wil geen commentaar geven op het bericht, maar zegt wel dat Opel inderdaad "liquide" is. Een bankroet van moederbedrijf General Motors, dat er onder druk van de Amerikaanse president Obama mogelijk zit aan te komen, zou bovendien geen onmiddellijke gevolgen hebben.
Opel is er in geslaagd voldoende middelen bijeen te brengen om een voor mei dreigend financieel gat te vermijden, luidt het. Dat zou vooral aan de Opel Insignia te danken zijn, de in november gelanceerde berline die de prijs 'Auto van het jaar 2009' kreeg. Van dat model werden al 85.000 bestellingen ontvangen.
In Bild zegt Klaus Franz, de voorzitter van de ondernemingsraad van Opel, dat er "genoeg tijd is om een Opel-Europa te creëren, dat een meer zelfstandige koers zou varen ten opzichte van GM". Er zou ook vooruitgang worden geboekt bij de zoektocht naar nieuwe investeerders voor Opel. (belga/bdr)
Comment