Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die vlagskes staan sinds zondag op menne bureau
    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
      Ik heb nen 120
      ssssst
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Die vlagskes staan sinds zondag op menne bureau
        Dat GM-vlagskes mogen ze bijhouden.

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Rechts klik
          Opslaan als

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
            Dan kom ik ook af om de 150 er eens tegen te zetten (uit nieuwsgierigheid hé).
            ik wil ook wel eens afkomen hoor, om echt zeker te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
              De papieren zeggen 100pk

Ik kan e rniks aan doen da Opel er nen 120pk heeft ingestoken hé

En laat me nu is geloven dat ik maar 100pk heb da streelt men ego

ge zult wel een 120 blok hebben die is terug getuned naar 100 pk.

Met de 150 pk´s hebben ze dat indertijd ook gedaan.

Enkel als je die op een testbank zet ben je zeker dat je 120 pk hebt.

Verschil tussen 100 en 120 pk voel je bijna niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                ge zult wel een 120 blok hebben die is terug getuned naar 100 pk.

Met de 150 pk´s hebben ze dat indertijd ook gedaan.

Enkel als je die op een testbank zet ben je zeker dat je 120 pk hebt.

Verschil tussen 100 en 120 pk voel je bijna niet
                Mijn 0-100 tijden liggen tussen de 10-12 seconden, mijn topsnelheid ligt juist over de 190 en mijn verbruik staat momenteel op 8,6l/100km over heel de lijn... leg de specs van beide motoren erbij en beslis zelf of dat stickertje op mijn motor al dan niet de waarheid vertelt...

Comment

Mijn 0-100 tijden liggen tussen de 10-12 seconden, mijn topsnelheid ligt juist over de 190 en mijn verbruik staat momenteel op 8,6l/100km over heel de lijn... leg de specs van beide motoren erbij en beslis zelf of dat stickertje op mijn motor al dan niet de waarheid vertelt...

Mijn 0-100 tijd ligt op 12 seconden (zelf gemeten met die chrono in de BC), topsnelheid rond de 205 en verbruik gemiddeld 6 Liter.
                  www.opelklassiek.be

Comment

Mijn 0-100 tijd ligt op 12 seconden (zelf gemeten met die chrono in de BC), topsnelheid rond de 205 en verbruik gemiddeld 6 Liter.
                    Jaaa, als ik van Franchorchamps naar huis rij, haal ik ook 240 hoor

De topsnelheid van de 120pk ligt op 193km/u

Comment

• De teller staat dan wel wat verder hé Temperman. Op de autobahn stond mijne teller (Vectra) ook richting 210

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                        De teller staat dan wel wat verder hé Temperman. Op de autobahn stond mijne teller (Vectra) ook richting 210
                        Zeker dat het niet beetje bergaf was dan? serieuze afwijking dan, ik heb op een vlakke autostrade, de E19 in de buurt van Dusseldorf juist het naaldje op de 200 gekregen na lang aandringen...

Comment

Zeker dat het niet beetje bergaf was dan? serieuze afwijking dan, ik heb op een vlakke autostrade, de E19 in de buurt van Dusseldorf juist het naaldje op de 200 gekregen na lang aandringen...
                          Ik hing achter zo een lokaal sneltreintje dus in de slipstream.

Comment

• Grote terugroepactie voor Opel Astra G en Zafira A

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                              Benieuwd wanneer we zo'n brief gaan krijgen. Ik maak er mij totaal geen zorgen om.

Comment

ik wil je helemaal niet aanvallen hoor.
                                Maar als op je papieren staat dat het een 100 pk is mag je er 99% zeker van zijn dat dit ook zo is.

Enkel een testbank geeft uitsluitsel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                  ik wil je helemaal niet aanvallen hoor.
                                  Maar als op je papieren staat dat het een 100 pk is mag je er 99% zeker van zijn dat dit ook zo is.

Enkel een testbank geeft uitsluitsel
                                  Ik weet het...

De papieren zeggen ook dat er een Z19DTL blok insteekt, terwijl wanneer dat je op de motor zelf kijkt het een Z19DT blok is...

Ma bon 100 of 120, das alletwee vrijwel even traag

Comment

Jaaa, als ik van Franchorchamps naar huis rij, haal ik ook 240 hoor

De topsnelheid van de 120pk ligt op 193km/u

Nein nein Bij een Signum mss 193km/h, maar volgens het boekje haalt men vectra op de kop 200Km/h
                                    www.opelklassiek.be

Comment

Nein nein Bij een Signum mss 193km/h, maar volgens het boekje haalt men vectra op de kop 200Km/h
                                      Just!

Comment

Ik weet het...

De papieren zeggen ook dat er een Z19DTL blok insteekt, terwijl wanneer dat je op de motor zelf kijkt het een Z19DT blok is...

Ma bon 100 of 120, das alletwee vrijwel even traag
                                        mijne zafira 100 pk was gechipt naar 164 pk
                                        die was ni traag meer hoor

Comment

• Kan iemand van de Opel medewerkers even zijn mening geven over artikel 1400344?
                                          Het ontbreken van dit stukske zou bij onze Zaf de oorzaak geweest zijn van een vuile klep en zo vermogenverlies hebben veroorzaakt.

Als er nu een Zaf binnenkomt die nog het originele (open) plaatje heeft wordt dit standaard vervangen door dit nieuwe (gesloten) plaatje, maar noch Vanneste Kortrijk noch Vanneste Moeskroen hebben dit artikel in voorraad. Daar klopt dus iets niet.

Thx

Comment

Working...
                                          X