Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk Berichten

*edit* Ik zou zeggen, stel je wagen voor in het "Mijn Duitse Auto".. want volgens mij is hier nog geen Speedster!
    Done, meer info/pics daarzo
    - Opel Speedster Driver -
    http://speedster1282.webs.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten
      xxxracexxx heeft zn wagen komen te koop stellen hier, maar mss boven je budget?

Stel je ook even voor op speedsterclub.nl/forum als je een speedy zoekt
      Die is inderdaad wat boven budget.Deze namiddag ga ik naar eentje kijken met amper 25.000Km en eerste eigenaar. Ik volg al een tijdje "passief" het speedsterforum, zal me inderdaad daar even moeten voorstellen

Comment

• Knappe Speedster! Zal je zeker veel plezier aan beleven!

Comment

• Hey Andy,

welkom op het forum maar gelieve max drie foto's per post te plaatsen.

Knappe Speedster alleen spijtig van dat sjaaltje.

En zoals reeds gezegd...
          Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk Berichten
          ...

*edit* Ik zou zeggen, stel je wagen voor in het "Mijn Duitse Auto".. want volgens mij is hier nog geen Speedster!
          Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten
          Hey

Ik ben Andy, nieuw op dit forum en ben de eigenaar van deze prachtige burgerwagen

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• ah max. 3 pics per post ok, no prob.

Wat is er verkeerd met een Brugse sjaal
            Al laat ik deze er niet inliggen om die Anderllechtse hooligans te mijden

Comment

ah max. 3 pics per post ok, no prob.

Ne rood witte sjaal met stamnummer 1 is beter

Comment

ah max. 3 pics per post ok, no prob.

Niks, ik ben geen voetbalsupporter.
                Mijn zoontje is iets anders. Vanavond het moment van de waarheid.

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                    Supporter zijn van 1 failliet bedrijf is al genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                      Supporter zijn van 1 failliet bedrijf is al genoeg.
                      Die zit wel

Comment

• Tom (Denthrax) proficiat met je nieuwe aankoop, post hier snel je foto's van je speedy

Comment

Tom (Denthrax) proficiat met je nieuwe aankoop, post hier snel je foto's van je speedy
                          Dank u Woensdag ga ik hem ophalen. Ik maak dan wel een topic aan

Comment

• Proficiat met de Speedster
                            Geniet van elke rit (maar in een speedster is dat gemakkelijk hé )

Grtz

(BTW voor de liefhebbers: de mijne staat nog tekoop hé, en moet zeker ni weg voor de richtprijs)
                            Last edited by ; 20/05/2009, 06:55.

Comment

• Zo'n Insignia heeft precies een goede wegligging
                              Gisteren zag ik er eentje stevig een 90° bocht doorvlammen zonder al te veel onderstuur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                Zo'n Insignia heeft precies een goede wegligging
                                Gisteren zag ik er eentje stevig een 90° bocht doorvlammen zonder al te veel onderstuur

Opel hé ik heb er nog nooit één gehad met slechte wegligging
                                www.opelklassiek.be

Comment

• met een opel moet je kunnen rijden hé.niet iedereen heeft de "skills" om met de voortrein van een opel om te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                    Opel hé ik heb er nog nooit één gehad met slechte wegligging
                                    Houden zo en niet in een basiscorsa stappen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                      Zo'n Insignia heeft precies een goede wegligging
                                      ge moet een keer serieus zijn, slechter kon het toch niet worden hé

Comment

• Hoe bedoel je?
                                        Ik vond die Insignia precies echt goed plakken in een bocht

Comment

• Deze KL*TEactie toont ng maar eens hoe de merken inzitten met hun geschiedenis !
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X