Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
    http://opel.be/nl/News/actions/extrabonus.aspx

Deze KL*TEactie toont ng maar eens hoe de merken inzitten met hun geschiedenis !
    bedoelt ge ni dezen emoticon ""?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      bedoelt ge ni dezen emoticon ""?
      allemaal eender
      www.opelklassiek.be

Comment

• Heb nu ook een blanco nummerplaathouder geplaatst, een veel beter uitzicht dan met de reclame er op.

Comment

• Zijn die plaathouders eigenlijk in PVC of metaal? Want ik zoek er één in metaal voor de speedster. Want nu hangt er één aan in PVC en die smelt doordat de uitlaat eronder zit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk Berichten
            Zijn die plaathouders eigenlijk in PVC of metaal? Want ik zoek er één in metaal voor de speedster. Want nu hangt er één aan in PVC en die smelt doordat de uitlaat eronder zit
            Mijne is ook in plastic, en hangt er nu al 2jaar op. Nog geen spoor van gesmolten plastiek gevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
              Mijne is ook in plastic, en hangt er nu al 2jaar op. Nog geen spoor van gesmolten plastiek gevonden
              Dan is die plaathouder hier van zéér slechte kwaliteit.. De onderkant begint er gewoon af te smelten

Comment

• Je ragt gewoon te hard, of xxxracexxx niet hard genoeg

Comment

• Ik heb in Turkije meegereden met de firmawagen van een kameraad:

Astra 5-deurs
                  Reed op z'n Turks vrij goed zelfs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                    Ik heb in Turkije meegereden met de firmawagen van een kameraad:

Astra 5-deurs
                    Reed op z'n Turks vrij goed zelfs
                    Mijn gedacht is da ne 4-deurs, shizzly

Comment

• zij zeggen van 5 deurs

mja maakt niet veel uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk Berichten
                        Zijn die plaathouders eigenlijk in PVC of metaal? Want ik zoek er één in metaal voor de speedster. Want nu hangt er één aan in PVC en die smelt doordat de uitlaat eronder zit

Die ik heb is van PVC.

Wat mij opvalt is dat er precies sporen id lak zijn achtergebleven van de vorige nummerplaathouder (met reclame)
                        Zou dat kunnen door de woofer die ik in de koffer heb steken? (1100Watt)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                          Die ik heb is van PVC.

Wat mij opvalt is dat er precies sporen id lak zijn achtergebleven van de vorige nummerplaathouder (met reclame)
                          Zou dat kunnen door de woofer die ik in de koffer heb steken? (1100Watt)
                          Yup, dan bibbert uwen houder en plaat gelak zot hé... Ge moet dan wat mouche achter uwen houder steken, dan kom je ook ineens niet mee zo sjonnie over, dan maakt da ni zo'n overdreven RRRRR RRRR geluid aan den buitenkant...

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                Yup, dan bibbert uwen houder en plaat gelak zot hé... Ge moet dan wat mouche achter uwen houder steken, dan kom je ook ineens niet mee zo sjonnie over, dan maakt da ni zo'n overdreven RRRRR RRRR geluid aan den buitenkant...

Een RrRR RRRRRrrrRRR geluid maakte het niet (en gelukkig maar)
                                Er zat thans toch mousse onder hoor, nu is het een klein beetje zichtbaar maar het is toch sowiezo beter zonder de reclame.

Foto is vandaag gemaakt maar helaas niet zo duidelijk (heb mijn digicam niet bij dus is met GSM)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                  Is da nen echte LHD "Oliver"????

Comment

• Hele collectie

Comment

• Ik wil dit Ik wist niet dat dat bestond

Freak, wat kost zoiets?

Comment

• Idd
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• Mijn grote plaat ga ik toch houden vanvoor denk ik. Was er eerst wat tegen maar nu valt het mee vind ik.

Comment

Working...
                                          X