Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenbedoelt ge ni dezen emoticon ""?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk BerichtenZijn die plaathouders eigenlijk in PVC of metaal? Want ik zoek er één in metaal voor de speedster. Want nu hangt er één aan in PVC en die smelt doordat de uitlaat eronder zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk BerichtenMijne is ook in plastic, en hangt er nu al 2jaar op. Nog geen spoor van gesmolten plastiek gevonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenIk heb in Turkije meegereden met de firmawagen van een kameraad:
Astra 5-deurs
Reed op z'n Turks vrij goed zelfs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk BerichtenZijn die plaathouders eigenlijk in PVC of metaal? Want ik zoek er één in metaal voor de speedster. Want nu hangt er één aan in PVC en die smelt doordat de uitlaat eronder zit
Die ik heb is van PVC.
Wat mij opvalt is dat er precies sporen id lak zijn achtergebleven van de vorige nummerplaathouder (met reclame)
Zou dat kunnen door de woofer die ik in de koffer heb steken? (1100Watt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenDie ik heb is van PVC.
Wat mij opvalt is dat er precies sporen id lak zijn achtergebleven van de vorige nummerplaathouder (met reclame)
Zou dat kunnen door de woofer die ik in de koffer heb steken? (1100Watt)
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenYup, dan bibbert uwen houder en plaat gelak zot hé... Ge moet dan wat mouche achter uwen houder steken, dan kom je ook ineens niet mee zo sjonnie over, dan maakt da ni zo'n overdreven RRRRR RRRR geluid aan den buitenkant...
Een RrRR RRRRRrrrRRR geluid maakte het niet (en gelukkig maar)
Er zat thans toch mousse onder hoor, nu is het een klein beetje zichtbaar maar het is toch sowiezo beter zonder de reclame.
Foto is vandaag gemaakt maar helaas niet zo duidelijk (heb mijn digicam niet bij dus is met GSM)
Comment
-
Comment
-
Comment