Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zijn die plaathouders eigenlijk in PVC of metaal? Want ik zoek er één in metaal voor de speedster. Want nu hangt er één aan in PVC en die smelt doordat de uitlaat eronder zit
Zijn die plaathouders eigenlijk in PVC of metaal? Want ik zoek er één in metaal voor de speedster. Want nu hangt er één aan in PVC en die smelt doordat de uitlaat eronder zit
Mijne is ook in plastic, en hangt er nu al 2jaar op. Nog geen spoor van gesmolten plastiek gevonden
Die ik heb is van PVC.
Wat mij opvalt is dat er precies sporen id lak zijn achtergebleven van de vorige nummerplaathouder (met reclame)
Zou dat kunnen door de woofer die ik in de koffer heb steken? (1100Watt)
Wat mij opvalt is dat er precies sporen id lak zijn achtergebleven van de vorige nummerplaathouder (met reclame)
Zou dat kunnen door de woofer die ik in de koffer heb steken? (1100Watt)
Yup, dan bibbert uwen houder en plaat gelak zot hé... Ge moet dan wat mouche achter uwen houder steken, dan kom je ook ineens niet mee zo sjonnie over, dan maakt da ni zo'n overdreven RRRRR RRRR geluid aan den buitenkant...
Yup, dan bibbert uwen houder en plaat gelak zot hé... Ge moet dan wat mouche achter uwen houder steken, dan kom je ook ineens niet mee zo sjonnie over, dan maakt da ni zo'n overdreven RRRRR RRRR geluid aan den buitenkant...
Een RrRR RRRRRrrrRRR geluid maakte het niet (en gelukkig maar)
Er zat thans toch mousse onder hoor, nu is het een klein beetje zichtbaar maar het is toch sowiezo beter zonder de reclame.
Foto is vandaag gemaakt maar helaas niet zo duidelijk (heb mijn digicam niet bij dus is met GSM)
Comment