Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIk wil dit Ik wist niet dat dat bestond
Freak, wat kost zoiets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenVerdomme, tis ne concept...
Dus nooit op de markt geweest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenDus nooit op de markt geweest?
Trouwens niemand eens zin om de Opelfabriek in russelheim te gaan bezoeken?
Toen ik deze foto's zag wou ik direct vertrekken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenValt Antwerpen ook te bezoeken?
En Antwerpen heeft ook geen museum, bekijk eens even die foto's van die collectie in Russelheim
Kzal er de komende weken eens werk van maken zie..;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenNope...
Toen ik deze foto's zag wou ik direct vertrekken...Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenDenk ik niet, maar die fabriek ken ik toch al van binnen en van buiten uit m'n duimpje
En Antwerpen heeft ook geen museum, bekijk eens even die foto's van die collectie in Russelheim
Kzal er de komende weken eens werk van maken zie..;
----> www.opel-live.de
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIemand die wa Duits kan en mij meer info kan geven omtrent dat fabriek -en museumbezoek? (algemene inhoud, adres, openingsuren, kostprijs, ... )
----> www.opel-live.de
bezoek kost 4 euro, enkel op weekdagen om 11u en 15u (niet op feestdagen)., mogelijkheid tot uitleg in andere talen.
Voor het adres klik je gewoon op Kontakt. Het bevindt zich aan het station van Rüsselsheim.
Uitgangspunt is het historische fabriekspand waar het begon, je krijgt een rondleiding met bus en dan te voet, je ziet hoe het er vroeger aan toe ging tot de computertechnieken die ze vandaag gebruiken, Begeleiding gebeurt door competente medewerkers die je vragen graag beantwoorden.
Eerst krijg je een documentaire te zien over vroeger -> nu. In de 'werkplaats' zie je hoe de carrosserie gevormd wordt en hoe robotten heel die boel assembleren.
Op de eindmontage komen carrosserie en motor tesamen en wordt er een opelke geboren...i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenAlso...
bezoek kost 4 euro, enkel op weekdagen om 11u en 15u (niet op feestdagen)., mogelijkheid tot uitleg in andere talen.
Voor het adres klik je gewoon op Kontakt. Het bevindt zich aan het station van Rüsselsheim.
Uitgangspunt is het historische fabriekspand waar het begon, je krijgt een rondleiding met bus en dan te voet, je ziet hoe het er vroeger aan toe ging tot de computertechnieken die ze vandaag gebruiken, Begeleiding gebeurt door competente medewerkers die je vragen graag beantwoorden.
Eerst krijg je een documentaire te zien over vroeger -> nu. In de 'werkplaats' zie je hoe de carrosserie gevormd wordt en hoe robotten heel die boel assembleren.
Op de eindmontage komen carrosserie en motor tesamen en wordt er een opelke geboren...
Btw, op het einde hebt ge het schoon afgemaakt
Comment
-
Zeker! Moeten we eens voor kijken.
Comment
-
Ik heb even snel autoweek.nl opengeslagen en wat er zo uitkwam was opletten voor roest aan de spatborden en deurdorpels, ook onder de rubbers kijken je weet nooit. Een probleem dat soms de kop opsteekt bij alle Opel-benzines is de koppakking die het soms laat afweten. Maar dit kan verschillen van motor tot motor hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenIk heb even snel autoweek.nl opengeslagen en wat er zo uitkwam was opletten voor roest aan de spatborden en deurdorpels, ook onder de rubbers kijken je weet nooit. Een probleem dat soms de kop opsteekt bij alle Opel-benzines is de koppakking die het soms laat afweten. Maar dit kan verschillen van motor tot motor hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenHet vrij vettig motorblok voorspeld dus niet veel goeds. En alvorens ik de oliedop eens kon nakijken was de motorkap alweer dicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk BerichtenZijn die plaathouders eigenlijk in PVC of metaal? Want ik zoek er één in metaal voor de speedster. Want nu hangt er één aan in PVC en die smelt doordat de uitlaat eronder zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenHet vrij vettig motorblok voorspeld dus niet veel goeds. En alvorens ik de oliedop eens kon nakijken was de motorkap alweer dicht.
Uit ervaring kan ik zeggen dat de vettigste motoren de beste zijn echt waar !
Comment
-
ja geef maar hierOorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichtenja geef maar hier
Zalige kar !, is een 2.0 geloof ik.
Comment
-
Ik wil wel meegaan. Ben bereid er een dagje verlof voor te spenderen
Comment
Comment