Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is precies altijd een beetje een Astra meeting tegenwoordig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      Ik wil dit Ik wist niet dat dat bestond

Freak, wat kost zoiets?
      Verdomme, tis ne concept...

Comment

Verdomme, tis ne concept...

Dus nooit op de markt geweest?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
          Dus nooit op de markt geweest?
          Nope...

Trouwens niemand eens zin om de Opelfabriek in russelheim te gaan bezoeken?

Toen ik deze foto's zag wou ik direct vertrekken...

Comment

• Valt Antwerpen ook te bezoeken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
              Valt Antwerpen ook te bezoeken?
              Denk ik niet, maar die fabriek ken ik toch al van binnen en van buiten uit m'n duimpje

En Antwerpen heeft ook geen museum, bekijk eens even die foto's van die collectie in Russelheim

Kzal er de komende weken eens werk van maken zie..;

Comment

Nope...

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                Denk ik niet, maar die fabriek ken ik toch al van binnen en van buiten uit m'n duimpje

En Antwerpen heeft ook geen museum, bekijk eens even die foto's van die collectie in Russelheim

Kzal er de komende weken eens werk van maken zie..;
                Iemand die wa Duits kan en mij meer info kan geven omtrent dat fabriek -en museumbezoek? (algemene inhoud, adres, openingsuren, kostprijs, ... )

----> www.opel-live.de
                Last edited by ; 23/05/2009, 03:26.

Comment

Iemand die wa Duits kan en mij meer info kan geven omtrent dat fabriek -en museumbezoek? (algemene inhoud, adres, openingsuren, kostprijs, ... )

----> www.opel-live.de
                  Also...
                  bezoek kost 4 euro, enkel op weekdagen om 11u en 15u (niet op feestdagen)., mogelijkheid tot uitleg in andere talen.
                  Voor het adres klik je gewoon op Kontakt. Het bevindt zich aan het station van Rüsselsheim.
                  Uitgangspunt is het historische fabriekspand waar het begon, je krijgt een rondleiding met bus en dan te voet, je ziet hoe het er vroeger aan toe ging tot de computertechnieken die ze vandaag gebruiken, Begeleiding gebeurt door competente medewerkers die je vragen graag beantwoorden.
                  Eerst krijg je een documentaire te zien over vroeger -> nu. In de 'werkplaats' zie je hoe de carrosserie gevormd wordt en hoe robotten heel die boel assembleren.
                  Op de eindmontage komen carrosserie en motor tesamen en wordt er een opelke geboren...
                  i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                    Also...
                    bezoek kost 4 euro, enkel op weekdagen om 11u en 15u (niet op feestdagen)., mogelijkheid tot uitleg in andere talen.
                    Voor het adres klik je gewoon op Kontakt. Het bevindt zich aan het station van Rüsselsheim.
                    Uitgangspunt is het historische fabriekspand waar het begon, je krijgt een rondleiding met bus en dan te voet, je ziet hoe het er vroeger aan toe ging tot de computertechnieken die ze vandaag gebruiken, Begeleiding gebeurt door competente medewerkers die je vragen graag beantwoorden.
                    Eerst krijg je een documentaire te zien over vroeger -> nu. In de 'werkplaats' zie je hoe de carrosserie gevormd wordt en hoe robotten heel die boel assembleren.
                    Op de eindmontage komen carrosserie en motor tesamen en wordt er een opelke geboren...
                    Aight, thx!

Btw, op het einde hebt ge het schoon afgemaakt

Comment

Nope...

Zeker! Moeten we eens voor kijken.

Comment

• Voor een vriendin daarnet eens mee weest kijken naar een Opel Vectra '93 1600cc benzine, zijn er zaken waar ik moet op letten?

Comment

• Ik heb even snel autoweek.nl opengeslagen en wat er zo uitkwam was opletten voor roest aan de spatborden en deurdorpels, ook onder de rubbers kijken je weet nooit. Een probleem dat soms de kop opsteekt bij alle Opel-benzines is de koppakking die het soms laat afweten. Maar dit kan verschillen van motor tot motor hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                            Ik heb even snel autoweek.nl opengeslagen en wat er zo uitkwam was opletten voor roest aan de spatborden en deurdorpels, ook onder de rubbers kijken je weet nooit. Een probleem dat soms de kop opsteekt bij alle Opel-benzines is de koppakking die het soms laat afweten. Maar dit kan verschillen van motor tot motor hé
                            Het vrij vettig motorblok voorspeld dus niet veel goeds. En alvorens ik de oliedop eens kon nakijken was de motorkap alweer dicht.

Comment

• Een maat z'n GSI 16v met OZ velgskes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                Het vrij vettig motorblok voorspeld dus niet veel goeds. En alvorens ik de oliedop eens kon nakijken was de motorkap alweer dicht.
                                Hmm, lijkt verdacht dat je niet deftig eens de motorruimte kon bekijken. Alhoewel het blok van mijn Ford (staat zelfs een foto in het specifieke topic - zie onderschrift) is ook wat vettig maar das gewoon een beetje zweten en kan in principe geen kwaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk Berichten
                                  Zijn die plaathouders eigenlijk in PVC of metaal? Want ik zoek er één in metaal voor de speedster. Want nu hangt er één aan in PVC en die smelt doordat de uitlaat eronder zit
                                  bij mij is ie ook lichtjes gesmolten (driehoek) stoort me niet echt
                                  - Opel Speedster Driver -
                                  http://speedster1282.webs.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten

Uit ervaring kan ik zeggen dat de vettigste motoren de beste zijn echt waar !
                                    www.opelklassiek.be

Comment

• ja geef maar hier
                                      Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                        ja geef maar hier

Zalige kar !, is een 2.0 geloof ik.
                                        www.opelklassiek.be

Comment

Nope...

Ik wil wel meegaan. Ben bereid er een dagje verlof voor te spenderen
                                          2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Working...
                                          X