Oorspronkelijk geplaatst door prins207
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mij blijft eender welke datum. Als het maar niet 1 of 17 juni is.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenAight dan zijn we al met 3 Een dagje ergens in juni, zien jullie dat zitten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIk wil dit Ik wist niet dat dat bestond
Freak, wat kost zoiets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenMij blijft eender welke datum. Als het maar niet 1 of 17 juni is.Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIk wil ook!, alst maar nie20, 21 of 24 juni is
3,10,13,14,19,25,29,30 juni... Dus als dit op één van deze dagen voor jullie uitkomt kunnen we naar de wieg van Opel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIk kan op volgende data
3,10,13,14,19,25,29,30 juni... Dus als dit op één van deze dagen voor jullie uitkomt kunnen we naar de wieg van Opel
Zijn allemaal goed voor mij. Als we nog een uur en meeting-point afspreken, zijn we weg. En dan onze kodak niet vergeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIk kan op volgende data
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk BerichtenIk kan enkel op een zondag of eventueel maandag. Alle andere dagen is het werken geblazen
Het is om 11u open dus stel ik voor om, om een uur 7-8-9 af te spreken... Ik weet niet echt hoe lang het rijden is naar russelheim...
Comment
-
Met hoeveel zijn we nu? Ik wil wel taxi spelen. Wel maar een 2008 Zafira 1.9CDTI 100 pk
Comment
-
Gaat mee:
- Prins207
- TCT
- Opelfreak
- Denthrax
- ...
En dit op 29 juni. Misschien afspreken op de carpoolparking in Lummen (knooppunt E 314 en E 313), rond 6u30 of 07u00?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenGaat mee:
- Prins207
- TCT
- Opelfreak
- Denthrax
- Bart_6
-
(Negeer mij anders)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenGaat het nu de 29 ste door? ik moet dit weten voor congé te pakken
Comment
Comment