Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    Yup, maandag 29/06
    Morgen congé pakken drukke week dan de vrijdag erop rij ik naar Phantasialand in Keulen
    www.opelklassiek.be

Comment

• Weet er iemand hoelang zo'n bezoek duurt? kheb de vroege de dag erna
      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
        Weet er iemand hoelang zo'n bezoek duurt? kheb de vroege de dag erna
        Tis open van 11 tot 15... dus ge zult ten laatste om 8 uur terug thuis zijn

Comment

Weet er iemand hoelang zo'n bezoek duurt? kheb de vroege de dag erna
          Mie toe
          2012 Opel Astra ST Ecoflex
          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Misschien bijzetten van waar iedereen juist is. Zo kunnen we ons al een idee vormen waar af te spreken en wie met wie mee zou kunnen rijden. Ik wil ook gerust taxi spelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
              Gaat mee:

- Prins207 (Brugge)
              - TCT
              - Opelfreak
              - Denthrax
              - Bart_6
              -
              Ik had al carpoolparking in Lummen voorgesteld. Ideaal gelegen voor de Antwerpenaars (E313) en de rest van Vlaanderen (E314)
              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Meer info: www.opel-live.de
                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk Berichten
                  Misschien bijzetten van waar iedereen juist is. Zo kunnen we ons al een idee vormen waar af te spreken en wie met wie mee zou kunnen rijden. Ik wil ook gerust taxi spelen.
                  Met de Speedster? Ik wil wel meerijden!
                  Ik wil ook gerust rijden eventueel, (ik en 2anderen want anders is de mijne nimeer vooruit te branden) maar ik laat mijn wagen sowiezo niet achter op een onveilige parking. Is die een beetje beveiligd, die carpoolparking in Lummen?

Comment

• Gaat mee:

- Prins207 (Brugge)
                    - TCT
                    - Opelfreak
                    - Denthrax
                    - Bart_6 (Machelen, vl-br)
                    -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                      Met de Speedster? Ik wil wel meerijden!
                      Ik wil ook gerust rijden eventueel, (ik en 2anderen want anders is de mijne nimeer vooruit te branden) maar ik laat mijn wagen sowiezo niet achter op een onveilige parking. Is die een beetje beveiligd, die carpoolparking in Lummen?
                      Met de speedster zal het lange trip zijn. En vooral trip met veel tankbeurten Als het weer goed is die dag wil ik de Speedster misschien wel nemen.

Comment

• Gaat mee:

- Prins207 (Brugge)
                        - TCT
                        - Opelfreak
                        - Denthrax (Gent)
                        -

Comment

• Gaat mee:

- Prins207 (Brugge)
                          - TCT
                          - Opelfreak (Linter, grens Vl-Br / Limburg )
                          - Denthrax (Gent)

Carpoolparking in Lummen is prima. En ik kan ook taxi spelen, géén enkel probleem.
                          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                            Tis open van 11 tot 15... dus ge zult ten laatste om 8 uur terug thuis zijn

Prima!
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Gaat mee:

- Prins207 (Brugge)
                              - TCT (Antwerpen-stad)
                              - Opelfreak (Linter, grens Vl-Br / Limburg )
                              - Denthrax (Gent)

Carpoolparking in Lummen is prima. En ik kan ook taxi spelen, géén enkel probleem.

Comment

• Ik rijd van van Brugge via Gent, Brussel, Leuven naar Lummen. Dus kan ik, als ze willen, Denthrax, Bart_6 of Opelfreak al onderweg oppikken. Ik hoor het wel van de geïnteresseerde.
                                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Bezoek Opel Russelheim
                                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• OPEL MEETING IN JUNI

Comment

• Iemand hier ervaring met een Corsa huidig model?

Wij hebben die hier nu thuis als vervangbak

Nu nog niet deftig mee kunnen rijden, 5 minuten op het gemak of zo... Morgen eens tegoei testen. Maar zit er eigenlijk wel isolatie in die wagen? Zo gigantisch veel lawaai dat die diesel maakt..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                        Iemand hier ervaring met een Corsa huidig model?

Wij hebben die hier nu thuis als vervangbak

Nu nog niet deftig mee kunnen rijden, 5 minuten op het gemak of zo... Morgen eens tegoei testen. Maar zit er eigenlijk wel isolatie in die wagen? Zo gigantisch veel lawaai dat die diesel maakt..

Ik heb al meerdere malen met de 75PK 1.3CDTI gereden en vond die erg stil
                                        www.opelklassiek.be

Comment

Ik heb al meerdere malen met de 75PK 1.3CDTI gereden en vond die erg stil
                                          Awel, ik moet zeggen dat die Corsa na verloop van tijd me wel positief verrast heeft.

Het geluid is blijkbaar enkel bij koudstart en ik ben die diesel sound echt niet gewoon Thuis allemaal benzines en dan is het wel ff shockerend

Maar eenmaal op temperatuur is het idd best stil.

Qua rijden ook wel ok gezien de markt waarop 'ie gericht is. Mijn Alfa gaat nog wat vlotter door de bochten maar tov onze Astra een verademing. Onze Astra is kwa bochten pikken een absolute ramp maar die Corsa was best ok. Bij momenten ook redelijk tailhappy

Alleen vind ik die 1.3 dies0l echt zooooooooooooo'n rampzalige motor, fak Heb ermee gereden in een Astra, Combo en nu in deze Corsa en da's toch iets dat ik nooit zou kopen

Comment

Working...
                                          X