Oorspronkelijk geplaatst door TCT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenWeet er iemand hoelang zo'n bezoek duurt? kheb de vroege de dag erna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenWeet er iemand hoelang zo'n bezoek duurt? kheb de vroege de dag erna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenGaat mee:
- Prins207 (Brugge)
- TCT
- Opelfreak
- Denthrax
- Bart_6
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk BerichtenMisschien bijzetten van waar iedereen juist is. Zo kunnen we ons al een idee vormen waar af te spreken en wie met wie mee zou kunnen rijden. Ik wil ook gerust taxi spelen.
Ik wil ook gerust rijden eventueel, (ik en 2anderen want anders is de mijne nimeer vooruit te branden) maar ik laat mijn wagen sowiezo niet achter op een onveilige parking. Is die een beetje beveiligd, die carpoolparking in Lummen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenMet de Speedster? Ik wil wel meerijden!
Ik wil ook gerust rijden eventueel, (ik en 2anderen want anders is de mijne nimeer vooruit te branden) maar ik laat mijn wagen sowiezo niet achter op een onveilige parking. Is die een beetje beveiligd, die carpoolparking in Lummen?
Comment
-
Gaat mee:
- Prins207 (Brugge)
- TCT
- Opelfreak (Linter, grens Vl-Br / Limburg )
- Denthrax (Gent)
- Bart_6 (Machelen, vl-br)
Carpoolparking in Lummen is prima. En ik kan ook taxi spelen, géén enkel probleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenTis open van 11 tot 15... dus ge zult ten laatste om 8 uur terug thuis zijn
Prima!
Comment
-
Ik rijd van van Brugge via Gent, Brussel, Leuven naar Lummen. Dus kan ik, als ze willen, Denthrax, Bart_6 of Opelfreak al onderweg oppikken. Ik hoor het wel van de geïnteresseerde.
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
-
Iemand hier ervaring met een Corsa huidig model?
Wij hebben die hier nu thuis als vervangbak
Nu nog niet deftig mee kunnen rijden, 5 minuten op het gemak of zo... Morgen eens tegoei testen. Maar zit er eigenlijk wel isolatie in die wagen? Zo gigantisch veel lawaai dat die diesel maakt..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIemand hier ervaring met een Corsa huidig model?
Wij hebben die hier nu thuis als vervangbak
Nu nog niet deftig mee kunnen rijden, 5 minuten op het gemak of zo... Morgen eens tegoei testen. Maar zit er eigenlijk wel isolatie in die wagen? Zo gigantisch veel lawaai dat die diesel maakt..
Ik heb al meerdere malen met de 75PK 1.3CDTI gereden en vond die erg stil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIk heb al meerdere malen met de 75PK 1.3CDTI gereden en vond die erg stil
Het geluid is blijkbaar enkel bij koudstart en ik ben die diesel sound echt niet gewoon Thuis allemaal benzines en dan is het wel ff shockerend
Maar eenmaal op temperatuur is het idd best stil.
Qua rijden ook wel ok gezien de markt waarop 'ie gericht is. Mijn Alfa gaat nog wat vlotter door de bochten maar tov onze Astra een verademing. Onze Astra is kwa bochten pikken een absolute ramp maar die Corsa was best ok. Bij momenten ook redelijk tailhappy
Alleen vind ik die 1.3 dies0l echt zooooooooooooo'n rampzalige motor, fak Heb ermee gereden in een Astra, Combo en nu in deze Corsa en da's toch iets dat ik nooit zou kopen
Comment
Comment