Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door goaaze Bekijk Berichten
    onze site is intussen vernieuwd, en deels nog onder constructie
    het is dus vanaf nu www.opelrallyloverz.be ... de .TK bestaat niet meer

hier nog een foto van m'n wagenparkje waarop de k'death nog te zien is..

"ons" opel wagenpark stond vandaag ook allemaal voor de deur dus dacht ik om ook eens een foto te nemen. foto is wel wat crappy maja

Comment

• zalig
      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
        "ons" opel wagenpark stond vandaag ook allemaal voor de deur dus dacht ik om ook eens een foto te nemen. foto is wel wat crappy maja
        Ook een opel-minded familie?
        Mijn vader: ex-Rekord, ex-ascona , ex- vectra A, astra G, astra twintop H
        Mijn grootvader: die had een kanariegele Kadett C
        Mijn vriendin : Astra H
        Haar vader: Omega B2
        Haar grootvader: Vectra C1
        Jaja Opel boven (op een paar uitzonderingen na)

Comment

• Iemand goesting om mee te gaan naar de IAA in Frankfurt. Zal ik rijden.
          Inkom tijdens week-end (19, 20, 26 en 27 september) 15 euro
          Inkom tijdens week (21 tot 25 september) 13 euro

Vooral om de nieuwe Astra te bezichtigen

Let me know
          2012 Opel Astra ST Ecoflex
          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
            Iemand goesting om mee te gaan naar de IAA in Frankfurt. Zal ik rijden.

Let me know
            Mss, kzal nog iets laten weten...

Comment

Iemand goesting om mee te gaan naar de IAA in Frankfurt. Zal ik rijden.

Let me know
              eens in de agenda kijken
              www.opelklassiek.be

Comment

• Weet er iemand of er in Frankfurt al iets te zien zal zijn van de nieuwe Meriva. Dat gaat volgens mij een geinig autooke worden. Verleden jaar was er al dit te zien.

FROM: http://www.gmeurope.tvWith the dynamically styled Meriva Concept, Opel presents the next level of monocab flexibility. The concept car features rear-hi...
                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Onze Zafira

Nu toch 7 jaren oud, 140 000km en nog steeds een plezier om mee te rijden
                  (op die stomme EGR-klep na)
                  Last edited by ; 20/08/2009, 02:51.

Comment

• Da ragt nog goe!
                    1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Wow die is knap !
                      www.opelklassiek.be

Comment

• dank u

Comment

• zo een corsa opc, is dat zen geld waard ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Syphon Bekijk Berichten
                            zo een corsa opc, is dat zen geld waard ?
                            Enkel CLio RS doet beter, dus ja!
                            Last edited by ; 20/08/2009, 21:51.

Comment

zo een corsa opc, is dat zen geld waard ?
                              Ik vind van niet maar dat is ieders z'n goesting. De insignia is de naam en prijs OPC waardig. Die heeft tenminste 4 wielaandrijving.
                              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• hoeveel hothatches met 4 wielaandrijving zijn er ? :p

+ die corsa heeft maar een 1.6 wat leuk is voor als ge taxen moet betalen :p

Comment

hoeveel hothatches met 4 wielaandrijving zijn er ? :p

+ die corsa heeft maar een 1.6 wat leuk is voor als ge taxen moet betalen :p
                                  maar veel geld (€23549,00)voor zo een auto met metaalkleur.
                                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• als ik een corsa opc configureer dan kom ik op Nettoprijs incl. Extra's € 23.687,00
                                    en dat is dan met panoramisch dak en in arden blue

18 inch velgen zouden nog is 300 euro extra zijn
                                    tis wel idd wel wat geld, dermee da ik eens kom horen als die wagen zen geld wel waard is
                                    miss dat er hier ergens iemand zit die een corsa opc heeft ??

Comment

• Wat een treuzelaars, die Amerikanen

GM overweegt Opel toch zelf te houden

De Amerikaanse autobouwer General Motors (GM) heeft gisteren geen beslissing genomen over de toekomst van zijn Europese divisie (met Opel en Vauxhall). De optie om de twee biedingen af te wijzen en Opel volledig zelf in handen te houden, ligt ook nog altijd op tafel, zo vernam het agentschap Bloomberg uit een bron die vertrouwd is met de gesprekken.

De raad van bestuur van GM boog zich gisteren over de herziene biedingen van de autotoeleverancier Magna en de in Brussel gevestigde financieel investeerder RHJ International. Voor de tweede keer viel er geen beslissing over Opel. "De raad van bestuur is vandaag (vrijdag, nvdr) bijeengekomen om te praten over de opties voor Opel. Er werd geen enkele beslissing genomen", luidde het in een mededeling van GM.

Duitsland verkiest Magna
                                      De top van GM zal volgende week verder praten met de beide overnamekandidaten en met de Duitse regering, die een belangrijke zeg heeft in het dossier. Berlijn prefereert het bod van de toeleverancier Magna, dat meer Duitse banen zou redden.

Omstandigheden verbeterd
                                      GM zou ook bekijken of het nog altijd zin heeft om de controle over Opel uit handen te geven, zeggen bronnen nabij het dossier. Die beslissing werd genomen voordat GM onder het gerechtelijk akkoord uit kwam en voor de omstandigheden in Europa verbeterden.

Vertrouwen

"GM is in veel betere conditie dan in februari", zegt een analist bij IHS Global Insight in Lexington. "Misschien geeft dat hen het nodige vertrouwen om de beslissing opnieuw te bekijken".
                                      Er is nog geen nieuwe datum vastgelegd voor een volgende raad van bestuur bij GM. (belga/lb)

22/08/09 10u22
                                      2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Wat een treuzelaars, die Amerikanen
                                        Idd, nuja, Opel is misschien wel het best verkopende en meest toekomst-zekere dat ze hebben..

Comment

Working...
                                        X